Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har felger med polert kant, Azev A. Denne har blitt litt "grumsete" med årene. Hvordan kan jeg få tilbake glansen i den? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Metalpolish. Du kan f.eks bruke Autosol, eller gå for mildere polisher. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Metalpolish. Du kan f.eks bruke Autosol, eller gå for mildere polisher. Ok, bør jeg pusse med våtslip først? Kan jeg bruke poleringshode på dremmelen med Autosol f.eks? Har nemlig en tube liggende. Takk for svar! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det høyglanspolert aluminium går det å våtslipe med f.eks 2500 GRIT.Men det virker unødvendig, da det virker som det er oksidering du har. Det er ikke sikkert du trenger å gå på så grovt som med dremel heller. Prøv med en pad eller klut. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Er det høyglanspolert aluminium går det å våtslipe med f.eks 2500 GRIT.Men det virker unødvendig, da det virker som det er oksidering du har. Det er ikke sikkert du trenger å gå på så grovt som med dremel heller. Prøv med en pad eller klut. Ok, da prøver vi i morgen. Er vel mest oksidering og bremsestøv og drit. Senter er pulverlakkert, men hele kanten er i utgangspunket polert. Skal prøve meg frem i morgen. Takk for hjelpen. Endret 9. desember 2007 av EvenT Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det kan i alle fall være lurt å begynne med en vask;) hehe Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Det kan i alle fall være lurt å begynne med en vask;) hehe Sikkert ikke dumt nei. Noen som vet hvordan det er å sandblåse bort pulverlakk og lakkere på nytt btw? Lurer på å colormatche eikene med bilen. Begynner å bli ferdig med resten av bilen, og risikerer å bli stående uten garasjearbeid i vinter. Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det kan i alle fall være lurt å begynne med en vask;) hehe Sikkert ikke dumt nei. Noen som vet hvordan det er å sandblåse bort pulverlakk og lakkere på nytt btw? Lurer på å colormatche eikene med bilen. Begynner å bli ferdig med resten av bilen, og risikerer å bli stående uten garasjearbeid i vinter. Hei. det er ikke noe særlig å sandblåse alu, men det går fint å glassblåse det. å hvis du da gjør det å skal lakkere de igjen vil jeg råde deg til å få de pulverlakkert da dette tåler mye mer enn vanlig lakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå