Gå til innhold

spørsmål om Uncharted?

Anbefalte innlegg

Jeg begynte klokken 7 igaarkvelld paa Easy, og var ferdig for ca. 1 time siden, har sett all bonustingene naa.

Hadde store problemer ganske mange ganger, sluttkampen var kanonvanskelig.

Jeg fikk spillet litt sent da jeg bestilte det i en pakke, ilag med Assasins Creed og PS3-keyboardet til Logitech fra MPX, som jeg bruker naa,( og ikke har konfigurert til Norsk tekst).

Spilte paa Easy og fant ikke halvparten av skattene. Fant mye i starten, men ikke saa mye paa slutten.

Trodde jeg skulle bli mest imponert over alt det tekniske i spillet, men jeg er minst like imponert av historien i spillet, den tok seg kraftig opp paa slutten, tror jeg maa kjoepe det Legacy of Kain spillet, det er vel samme person som har laget historien der har jeg hoert.

Som helhetsopplevelse vil jeg si at det er noenlunde likt som da jeg saa Indiana Jones filmene, og i mit tilfelle tror jeg bare Heavenly Sword kan maale seg med dette historie-fortellingsmessig.

Var foroevrig overraskende mye plattforming, og har aldri sett saa bra tvist paa spill som dette spillet, forandret hele spilltypen.

Spoersmaal under kan inneholde spoiler, og boer ikke leses om du ikke har spillt igjennom _HELE_ spillet.

Spoersmaal:

Var det bare jeg som hadde ekstra skummel musikk naar jeg skulle inn i generator-rommet, eller hadde alle andre noen forferdelige strykerene scriptet inn i sangen akkuratt naar du naermer deg det rommet der?

Nervene mine var tynnsltt nok da jeg gikk rundt i gangene der, men musikken var saapass skummel at jeg vurderte aa ta enn spillpause til daggry, foer jeg spiltle videree. Etter musikken hos meg aa doemme skulle jeg tro at djevelen selv satt aa ventett paa meg i det rommet, og jeg pleier ikke ha problemer med horror-genre spill, i moerke rom.

Hadde ikke forventet aa bli skremt i dette spillet, for aa si det slik..

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Rundta spelet... Var greit nok. Syntes det falt litt i verdi på slutten.

Når du lurer på kor langt du har kommet. Trykk på start knappen, og velg lagre spill, bla 1 hakk nedover til den siste som er autosava, da får du opp kor mange % ut i spelt du er kommet der som det er lagra.

Lenke til kommentar
Lurer selv på dette spillet, men etter å ha prøvd demoen jeg har et spørsmål.

Er det like mye GOW aktig som i demoen? Hva jeg mener er, at der var duck, cover and shoot fra enne til annen. Håpte det skulle være litt utforskning også.

Du må jo utforske litt når du skal løse gåter, for å åpne gjemte dører og sånn. ;)

Lenke til kommentar
Ingen som kan hjelpe meg??? :roll:

Klarer ikke helt og se hvor i spillet du er, men ofte så må man rekke seg utenfor kanten ( trykk på o ) for å komme videre, prøv det.

Er under kapittel 4.

På bildet, så skal man vel gå til venstre over et berg. Det er ikke noe problem, men så skal man nå berget på den andre siden igjen, og det får jeg ikke til :S

Endret av Medli1
Lenke til kommentar
E det en ødelagt bro?

Ja, å du må hoppe på steiner for og komme videre. Er på den siste delen av broen, men kommer ikke over :(

Du må bare se deg rundt og hoppe/klatre litt rundt.. Husk at du kan slippe deg utenfor kanten ved å trykke på 0 ( runding)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...