viuldriftking Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som kan si meg hvor mange kapitler det er på Uncharted? vil vite sånn ca hvor mye jeg har igjen av spillet! svar med spoilertekst!! Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 22 kapitel.... Runda spillet i går! FY FAEN Konge spill ass Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 kake111, hvor mange timer brukte du? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 brukte ca 10 timer..... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 rundt der jeg også hadde.. 9 timer og 33 min tror jeg det sto.. Nydelig spill.. rett og slett herlig, og det er nok ett som kommes til å spilles igjennom igjen.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er det et veldig vanskelig spill? Er ikke så veldig god til skyting i spill, sliter veldig med siktinga når jeg blir stressa. Må jo bare innrømme at spillt ser fantastisk ut. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 litt lett å sikte, blir stressa eg å når det går litt for fort rundt meg Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Brukte selv 7 timer og 58min (på normal). Syns spillet var litt for kort. Blir nok å spille igjennom det på høyere vanskelighetsgrad. Får lete å se om jeg finner flere skatter (fant 31). Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har ikke spillt noe særlig FPS el. på konsoll, og jeg kom meg greit igjennom spillet på Hard. Skal gå greit å spille på de lavere vanskelighetsgradene om man ikke er veldig sikker på sikteferdighetene sine med annet enn mus, vil jeg tro. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 rundt 20 kapitler. syntest spillet er drit bra, men det er litt for kort Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Når heg sannsynligvis får spillet i jula, burde jeg startte med Hard med en gang da? Bruker ikke å spille igjennom et spill på nytt før etter en god stund. Og på demoen så følte jeg at det nesten ble litt lett på Normal Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg er ikke spessielt god på skyte spill på konsonl og jeg kom greit i gjennom det på normal. Så du burde nok gå for hard hvis du tror det passer best. Endret 10. desember 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Da var det gjort! fantastisk spill med en god storry! Startet kl 4 i går, å avsluttet kl 12 på kvelden. begynte halv sju i dag å ble ferdig nå. Hadde noen pauser i går også. Men hvor ser jeg hvor lang tid jeg har brukt? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Når heg sannsynligvis får spillet i jula, burde jeg startte med Hard med en gang da? Bruker ikke å spille igjennom et spill på nytt før etter en god stund. Og på demoen så følte jeg at det nesten ble litt lett på Normal Gå får vanskelig! Jeg har alltid startet på lett på sånne spill, men valgte normal denne gangen. jeg synn nesten det ble får lett! på normal! Å når man har tatt vanskelig tror, jeg at man låser opp døds vanskelig! Det blir kjedelig å måtte runde det 2 ganger, får å få låst opp den vanskelighetsgraden Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg har startet på normal, men jeg sliter med at jeg dør i et sett i kapittel 5 og 6. Det blir så mange folk at jeg rett og slett ikke har ammunisjon til å drepe alle, og ender opp med å måtte prøve 7-8 ganger på flere av de stedene. Det er mildt sagt irriterende >.< Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du bør plukke opp det meste du finner på bakken. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg plukker jo selvsagt opp all ammunisjonen jeg finner ^^ Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Prøv å treffe med flere headshots, også kan du bruke hand to hand combat for å få fienden til å droppe dobbel ammo. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Klarte spillett i går. Spillte 12 timer og fannt 44 skatter. Og gjorde ein del av dei bonus tinga (100 headshots osv). Spillte på normal Lenke til kommentar
Diceman_ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Man kan se hvor langt man har kommet i spillet når man lagrer, da står det "% Completed". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå