Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

125 gpr nude


BKBBKB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Sånn jeg har forstått det så vil ikke en større sikring gi noe som helst mere strøm til eksosventilen, ettersom en sikring kun er der for å forhindre ødelagte srømkomponenter

 

Og det er da vel ikke elektronisk styrt eksosventil på gpr?

 

Edit:Det er vel ikke eksosventil i det hele tatt på gpr, er jo 4 takt :p

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Sånn jeg har forstått det så vil ikke en større sikring gi noe som helst mere strøm til eksosventilen, ettersom en sikring kun er der for å forhindre ødelagte srømkomponenter

 

Og det er da vel ikke elektronisk styrt eksosventil på gpr?

 

Edit:Det er vel ikke eksosventil i det hele tatt på gpr, er jo 4 takt :p

 

 

hmm, når kom GPR med 4-takt, har kun kjørt detta røkkelet med 2-takt...

2008 modellen som har 4takt el?

Lenke til kommentar

Men uansett om det er to ellet firetakt med eller uten elektronisk styrt eksosventil, så vil ikke en større sikring kunne åpne porten mer..

En sikring er laget som sagt over for å forhindre at komponenter blir ødelagt hvis det skulle bli f. eks kortslutning.

 

Den begrenser ikke strømmen så ikke porten blir åpnet skikkelig. Hvis man tenker seg litt om så ville jo sikringen gått hvis den hadde begrenset strømmen :wee:

Lenke til kommentar

Hei.

 

du får mye bere svar om du spør på mopedportalen.com... men men...

 

Under salen din, skal det være ett hull til en flat-sikring, når du setter i denne sikringen slutter du en krets og dermed aktiverer du eksosventilen, og har 22hk:D

mener du skal flutte clipsen på nåla opp ett eller 2hakk...( i forgasseren)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...