BKBBKB Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vet noen vilken sikring man må bytte får å få støre efekt på en 125 gpr nude? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tror det er en 15amp sikring som skal settes inn. Er et ledig spor der, og står vel kanskje hva som skal inn i denne holderen kanskje? Gjør ivhjertflal det på RS. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vet noen vilken sikring man må bytte får å få støre efekt på en 125 gpr nude? Da må jeg spørre: Hvorfor trenger du større sikring? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vet noen vilken sikring man må bytte får å få støre efekt på en 125 gpr nude? Da må jeg spørre: Hvorfor trenger du større sikring? For å gi tilstrekkelig strøm til eksosventilen så den løfter fullt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Sånn jeg har forstått det så vil ikke en større sikring gi noe som helst mere strøm til eksosventilen, ettersom en sikring kun er der for å forhindre ødelagte srømkomponenter Og det er da vel ikke elektronisk styrt eksosventil på gpr? Edit:Det er vel ikke eksosventil i det hele tatt på gpr, er jo 4 takt Endret 11. desember 2007 av daruu Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 plis ikke gidd prøv å ha greie på det. jeg viet hva jeg snakker om. derbi gpr har nå kommet i 4takt også, men også i 2-takt. gpr NUDE har alltid vært 2-takt. les mer om den her: http://www.mcjournalen.no/derbi/derbigpr125nukat06.htm jo, den har elektronisk eksosventil. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Sånn jeg har forstått det så vil ikke en større sikring gi noe som helst mere strøm til eksosventilen, ettersom en sikring kun er der for å forhindre ødelagte srømkomponenter Og det er da vel ikke elektronisk styrt eksosventil på gpr? Edit:Det er vel ikke eksosventil i det hele tatt på gpr, er jo 4 takt hmm, når kom GPR med 4-takt, har kun kjørt detta røkkelet med 2-takt... 2008 modellen som har 4takt el? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 De første kom i 2007. Tror det er mulig å få den i både 2-takt og 4-takt her i landet, men er usikker. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Men uansett om det er to ellet firetakt med eller uten elektronisk styrt eksosventil, så vil ikke en større sikring kunne åpne porten mer.. En sikring er laget som sagt over for å forhindre at komponenter blir ødelagt hvis det skulle bli f. eks kortslutning. Den begrenser ikke strømmen så ikke porten blir åpnet skikkelig. Hvis man tenker seg litt om så ville jo sikringen gått hvis den hadde begrenset strømmen Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Trur dåkker karve hele jængen... Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei. du får mye bere svar om du spør på mopedportalen.com... men men... Under salen din, skal det være ett hull til en flat-sikring, når du setter i denne sikringen slutter du en krets og dermed aktiverer du eksosventilen, og har 22hk:D mener du skal flutte clipsen på nåla opp ett eller 2hakk...( i forgasseren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå