Gå til innhold

PS3 vs Xbox360 støy. Video.

langtongting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Postet før og den er fremdeles ikke noe morsom. Ja kall meg humorløs X360 fanboy, jeg bryr meg ikke mye om det, X360en min bråker mye.

Men jeg mener det er totalt unødvendig å hive bensin på et bål som er allerede i harnisk (fanboykrigen). La freden vare så lenge det er mulig, unødvendig med slike brannbomber.

Lenke til kommentar

Viss man velger produkt ut fra en kriterie som støynivå så er man menneske, og det er helt normalt. Støy er ikke noe særlig uansett hvordan dere vrir på det. Men om jeg ser forbi den noe mangelfulle online støtten på en del Ps3 spill, så ser vel dere forbi høyt støynivå og elendig hw kvalitet. Hvem som er mest/best gamer får dere avgjøre, jeg har det uansett moro.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hadde jeg spilt konsoll med kun lyden som strømmer ut fra tv'en så hadde jeg

nesten brydd meg.

Når man har et anlegg og konsollen står 3 meter vekke, så kunne jeg ikke brydd

meg minde.

Lenke til kommentar
Viss man velger produkt ut fra en kriterie som støynivå så er man menneske, og det er helt normalt. Støy er ikke noe særlig uansett hvordan dere vrir på det. Men om jeg ser forbi den noe mangelfulle online støtten på en del Ps3 spill, så ser vel dere forbi høyt støynivå og elendig hw kvalitet. Hvem som er mest/best gamer får dere avgjøre, jeg har det uansett moro.

QFT

(:p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...