langtongting Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Etter å ha sett denne videoen er jeg nå overbevist at jeg aldri skal ha en Xbox 360. For en forskjell i støy det er på disse 2 konsollene. I alle fall når en hører dem mot hverandre slik som i denne videoen. Consoles noise PS3 vs Xbox360 Beklager, klarte ikke å la være! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, for all del, hold deg langt unna 360 hvis du vil beholde hørselen livet ut ... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Postet før og den er fremdeles ikke noe morsom. Ja kall meg humorløs X360 fanboy, jeg bryr meg ikke mye om det, X360en min bråker mye. Men jeg mener det er totalt unødvendig å hive bensin på et bål som er allerede i harnisk (fanboykrigen). La freden vare så lenge det er mulig, unødvendig med slike brannbomber. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg syntes den er morsom jeg . Første gang jeg så den trodde jeg den var ekte, men jeg fant jo fort ut at den ikke var det Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Den var morsom... I juli. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Beklager om denne har blit postet før, fant den ikke i søk. Uansett, lo jeg gått når jeg så denne. Og for dere som drar inn fanboy kranglingen pga en liten morsom video som dette må virkelig skjerpe seg. Dette så uskyldig moro som det kan få blitt. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvis man velger konsoll utfra støynivå kan man jo ikke være mye til gamer. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvis man velger konsoll utfra støynivå kan man jo ikke være mye til gamer. QFT Lenke til kommentar
Berrebo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Støynivået på 360 varierer ofte mye fra maskin til maskin. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Viss man velger produkt ut fra en kriterie som støynivå så er man menneske, og det er helt normalt. Støy er ikke noe særlig uansett hvordan dere vrir på det. Men om jeg ser forbi den noe mangelfulle online støtten på en del Ps3 spill, så ser vel dere forbi høyt støynivå og elendig hw kvalitet. Hvem som er mest/best gamer får dere avgjøre, jeg har det uansett moro. Endret 10. desember 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 http://youtube.com/watch?v=Vz39I589Yjk 360 = M3 PS3 = S4 Selv om det er litt småfeil og støy, så er det mye mer moro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hadde jeg spilt konsoll med kun lyden som strømmer ut fra tv'en så hadde jeg nesten brydd meg. Når man har et anlegg og konsollen står 3 meter vekke, så kunne jeg ikke brydd meg minde. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Viss man velger produkt ut fra en kriterie som støynivå så er man menneske, og det er helt normalt. Støy er ikke noe særlig uansett hvordan dere vrir på det. Men om jeg ser forbi den noe mangelfulle online støtten på en del Ps3 spill, så ser vel dere forbi høyt støynivå og elendig hw kvalitet. Hvem som er mest/best gamer får dere avgjøre, jeg har det uansett moro. QFT () Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Postet før og den er fremdeles ikke noe morsom. Ja kall meg humorløs X360 fanboy, jeg bryr meg ikke mye om det, X360en min bråker mye. Bruk søkefunksjonen og tidlegare emner, denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg