Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun vil alt utenom sex, hvorfor?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg maa si meg enig med de andre her, ta det med ro.

Det er jo viktig at hu er klar for det, hvis du ikke kan vent paa det, saa er det jo riktig valg av henne aa vente, for du er sikkert ikke den hun vil gjoere det med.

Ellers kan du yjo alltid bruke forslaget til den andre her, Oslo er fylt med dem hvis du er der en dag....

Men vent og ta det rolig, hu er klar naar hu er klar, og der er jo ikkesom at du ikke faar noe i det hele tatt, det virker som at hu tar vare paa deg paa andre maater.

Lenke til kommentar

Det å fingre og å runke er da virkelig å ha sex. Det du vil er å pule og det har ikke hun lyst til. Når det gjelder slike ting så er det ABSOLUTT NØDVENDIG å respektere den andre partens ønske om å gjøre eller ikke gjøre.

Hvis du virkelig hadde elsket henne så hadde du ikke stilt dette spørsmålet her men du hadde selvfølgelig godtatt at hun ikke var klar ennå og priset deg lykkelig for den intime kontakten du fikk.

-Terje.

Lenke til kommentar

Nå skriver jo du i en post lenger oppe at dere begge vil ? Og i denne så vil ikke hun, jeg blir nok litt forvirret..

Dere er 13 år gammle, og dere elsker nok hverandre, vet hvordan det er, hadde selv sex når jeg var 12/13 år gammel ( gal som jeg var )

Uansett, så MÅ du respektere hennes valg, vil hun vente så må du la henne vente. Det er klart det er frustrerende, men tenk på det slik, det er ikke mange 13 åringer engang som har blitt runka av ei jente, og fått fingra ei.. Gode ting tar tid, det kommer nok endag skal du se..

Hvor lenge har dere vært ilag foresten ?

Det kan jo hende hun vil ha et ordentlig forhold før hun gjør det, da det sikkert er første gang..

Lenke til kommentar
Dere er 13 år gammle, og dere elsker nok hverandre, vet hvordan det er, hadde selv sex når jeg var 12/13 år gammel ( gal som jeg var )

ingen som spurte nAr du hadde sex for fOrste gang ? bare mAtte dele det med oss eller ?

Var vel mest for og gi innsikt i at jeg har vært i hannes situasjon, og vet hvordan han føler det, til og være så ung som han er. Måtte selv vente ganske lenge før jeg fikk gjort det med henne, når jeg var såpass ung. Skjønner at det kan mistolkes feil, var på ingen måte ment for og skryte eller noe i den forstand..

Lenke til kommentar

Trådstarter spør om hvorfor hun ikke vil ha sex. Da er det jævlig unødvendig å komme med dritt som: "Hvis du så gjerne vil ha sex, så foreslår jeg at du finner deg ei hore. "

eller "Jeg maa si meg enig med de andre her, ta det med ro. " osv osv.

Hvorfor vil hun ikke ha sex?

Dette er et viktig tema dere må snakke om. Åpenhet er alfa omega. Og har dere ikke god nok kommunikasjon til å snakke om dette har dere ikke mye.

Lenke til kommentar

Enig der er unødvendig med slike kommentarer som " Finn deg en hore "

tviler dere som sier det er mann nok til å ta en hore selv..

Han skreiv ikke akkurat jeg må ha sex med dama viss ikke klikker jeg..

Han skreiv ikke et desperat innlegg om hvordan å få sex av dama..

Men han spurte hvorfor ikke dama ville og kansje om noen hadde samme problem og visste problemet

det kalles å lese mellom linjene..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...