stiose Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har en iPod Nano. Er ikke fornøyd med brukergrensesnittet på den. Det jeg er ute etter er å få opp spilleliste med både artist og tittel samt at jeg ønsker at den skal spille sangene uten å gå ut av spillelisten. Har den tilkoblet Pioneer AVIC-X1BT med iPod adapter. Jeg synes det blir alt for tungvindt hvis jeg skal bytte til en spesiell sang. Må først gå helt til "toppen" av menyen for så å gå inn å velge spilleliste, for så å velge sang og her står bare sangene oppført med tittel. Skal jeg igjen bytte til en spesiell sang så må jeg gjør det samme på nytt. Noen som har en løsning på dette? Eller er det bare slik det er og kommer til å bli? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har kjøpt ipod selv og koblet til Avic-X3 og har det samme problemet. Må bla helt fra begynnelsen hvis du skal velge en annen sang. Det nermeste jeg har kommet en løsning er og lage spillelister, eller endre informasjon på de sangene jeg hører mest på. F.eks gi dem samme albumnavn. Jeg hadde ALDRI hatt Ipod hadde det ikke vert for at det er den eneste spilleren som kan fjernstyres via touchscreen på pioneer spillerne. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Lag spillelister i iTunes og flytt de over til iPoden, eller lag mens du sitter med iPoden "on the go". Lenke til kommentar
stiose Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Lag spillelister i iTunes og flytt de over til iPoden, eller lag mens du sitter med iPoden "on the go". Joda, er greit å lage spillelister, men problemet er jo at man må gå helt til toppen av menyen for å bytte sang, det kommer man seg jo ikke unna selv om man lager spillelister. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ingen som vet om det finnes en løsning på dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 rockbox om du har første generasjons nano? Lenke til kommentar
stiose Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 rockbox om du har første generasjons nano? Hvordan sjekker jeg det? Den ble kjøpt for ca 6 mnd siden. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har kikke litt på dette på min. Jeg har en Ipod 80gb (classic, hvis ikke jeg tar feil) Har du fjernsyring på din eller? Slik at du bruker touchscreen? Hvis jeg blar frem til en artist og skal spille av den kan jeg, når jeg vil bytte sang, trykke på meny(øverst i runningen på simulert ipod), og deretter trykke back for og komme "opp et nivå" på den måten slipper jeg og bla på nytt hvær eneste gang. Men hvis jeg skrur av spilleren eller gjør noe annet enn og høre på musikk må jeg byne helt på nytt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå