Bushnell Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 har noen divx filmer.. men når jeg starter de blir alt grønt å bilde blander seg osv.. jeg tipper dette skyldes codecen jeg bruker? bruker nimo.. er det noen som har forslag til codec som kan løse dette problemet? Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 www.divx.com? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Så vidt jeg vet kan Nimo gi litt problemer. Selv bruker jeg SLD Codec Pack 1.5. Denne fungerer utmerket. Problemet er at jeg ikke husker hvor jeg fant den, men det er jo bare å bruke en søkemotor. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Du ser på en film som heter xvid codec, feilene skyldes nimo, finnes ett sammendrag hvis du søker etter grønt på forumet der du får vite løsningen (litt å lese) Lenke til kommentar
Coney Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Så vidt jeg vet kan Nimo gi litt problemer. Selv bruker jeg SLD Codec Pack 1.5. Denne fungerer utmerket. Problemet er at jeg ikke husker hvor jeg fant den, men det er jo bare å bruke en søkemotor. Her finner du den http://www.skynet4ever.tk/ Bruker den selv. Meget bra Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 ok.. takker for raske svar skal se om det blir noe bedre nå Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 SLD Codec Pack 1.5 fungerer som bare det takker for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå