Natrius Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Har små planer om å kjøpe meg en 2000 Volkswagen Passat 1.8, men er litt usikker på en del ting. Lurte på blandt anna om det var lurt å kjøpe denne modellen? Turbo og sånt? Fornuftingt å montere inn i etterkant? Endret 11. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 går an å ettermontere turbo ja, men hvorfor da ikke kjøpe 1.8T med en gang? Lenke til kommentar
Natrius Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) går an å ettermontere turbo ja, men hvorfor da ikke kjøpe 1.8T med en gang? Synst at alle 1.8T var ganske dyre. Lurte litt på priser og sånt om eg skulle ha montert den i etterkant. Endret 9. desember 2007 av Natrius Lenke til kommentar
Natrius Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som har noen sider til styiling av den typen biler? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 går an å ettermontere turbo ja, men hvorfor da ikke kjøpe 1.8T med en gang? Synst at alle 1.8T var ganske dyre. Lurte litt på priser og sånt om eg skulle ha montert den i etterkant. Det er bare tull å vurdere å ettermontere en turbo på en 1,8. Gå heller for 1,8T med en gang, penger spart. Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det blir kostbart å ettermontere turbo for det er så mye mer som må gjøres for at det skal holde. sånn ere dessverre. har drevet med turbo biler å ettermontering av turbo i biler i ca 12 år nå så jeg har en del erfaring med at det fort kan bli ennå dyrere å bare montere turbo uten å bytte for eksempel stemler,råder osv enn det er hvis du enten kjøper en ferdig turbo bil eller rett og slett koster på deg i etter tid. uansett er ikke turbo billig å i det hele tatt drømme om. Lenke til kommentar
Natrius Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Muligt at eg heller kjøper meg en 2000 Volkswagen Passat 1.9TDI(Diesel) som er chippet fra 115hk/310nm til 150hk/370nm. Leiter no fortsatt;) Endret 10. desember 2007 av Natrius Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 tdi er ikke noe dumt valg det. billigere å kjøre med er det også. å de går faktisk ganske bra. lykke til på jakten.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Endret emnetittelen litt. Om du skulle ha forandret mening angående bil kan du forandre den igjen, men da til noe mer beskrivende enn bare bilmodellen. Se hvordan nåværende emnetittel er utformet. Mer i Nettikette. Tråden er også flyttet ned et hakk, til det generelle bilforumet, da du ikke kun stiller spørsmål om ettermontering av turbo, men også om det er et godt kjøp av bil. Du vil nok treffe bedre der. Ikke kommenter dette innleggget i tråden, men send meg en PM om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå