N_R Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har akkurat fått meg Xbox og lurer på om folk har tips til linker, moddetips osv osv? Skal ikke bruke den til å spille så mye egentlig, mest for å se divx osv osv :-) Virker som om det er Xecutor2 som er mest populær for øyeblikket, men hva teller for / mot Evolution for eksempel? Og finnes det ikke en trådløs kontroller et eller annet sted?? Eller er det bare jeg som ikke finner dem? :-) Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg mener å huske at jeg har sett en trådløs controller fra logitech på komplett.no, men de har den ikke nå :-? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg mener å huske at jeg har sett en trådløs controller fra logitech på komplett.no, men de har den ikke nå :-? Til Xbox? Sabla Wavebird hermere! Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Samme tips som lekebil.. Finn ut hva evolution _x_ er .. , og så les litt om forskjellige modchips.. hvis du ikek har noe imot å lodde, eller kjenner noen som lodder, anbefaler jeg xecuter 2 (lite).. Ellers les gjennom det du finner på xbscene .. og gjerne ta deg en tur på irc. Endel fine xboxkanaler der, jaffal på efnet, der jeg henger selv. f.eks #xbox.no, #xboxstuff.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå