msr Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg kobla opp dvd spilleren til en annen tv enn den vanligvis bruker. Jeg pleier å kjøre komponentkabel... Da jeg kjørte scarten i, fikk jeg bare lyd på tven, ikke bilde.. Noen som kan hjelpe? Takk for alle svar, Martin Lenke til kommentar
Eirik1992 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 er det ikke en bryter på scarten der du kan velge mellom vanlig og HD-tv? skjedde med en venn av meg men han hadde den på hd-tv så xD Lenke til kommentar
msr Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Nei, er ikke der gitt.. Virker som om dvdspilleren er "vant" til at det er komponenten som er bilde ut.. =| Lenke til kommentar
Eirik1992 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nei, er ikke der gitt.. Virker som om dvdspilleren er "vant" til at det er komponenten som er bilde ut.. =| ok vet ikke jeg da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er sikkert ein innstilling på DVD-spelaren der du kan velge kva utgang signalet skal sendast frå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå