danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Najs avatar igjen. MrA|. Det _likner_ på asian prince. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Najs avatar igjen. MrA|. Det _likner_ på asian prince. Likte bedre MrA| hadde før. (Hjelmen). MrA|: Får si til deg som du sa til meg: Bytt avatar før jeg spyr! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Najs avatar igjen. MrA|. Det _likner_ på asian prince. Likte bedre MrA| hadde før. (Hjelmen). MrA|: Får si til deg som du sa til meg: Bytt avatar før jeg spyr! Jeg bruker denne kun til spesielle anledninger Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Najs avatar igjen. MrA|. Det _likner_ på asian prince. Likte bedre MrA| hadde før. (Hjelmen). MrA|: Får si til deg som du sa til meg: Bytt avatar før jeg spyr! Jeg bruker denne kun til spesielle anledninger Hvilke anledninger? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg bruker denne kun til spesielle anledninger Skal jeg føle meg beæret? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg bruker denne kun til spesielle anledninger Skal jeg føle meg beæret? Nei. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg var hos tannlegen å borra med lystgass innsprøytning Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg var hos tannlegen å borra med lystgass innsprøytning Har borret en gang uten lystgass eller bedøvelse men da bare lo jeg. Vil borre flere ganger! Tannlegen er hyggelig. Husker jeg fikk slpk kul tanntråd-dings da jeg var liten. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det var veldig tøft. Kødda meg til å få det. Lata som jeg ikke likte å borre , å at jeg klikka i det tilfellet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det var veldig tøft. Kødda meg til å få det. Lata som jeg ikke likte å borre , å at jeg klikka i det tilfellet. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Har borret en gang uten lystgass eller bedøvelse men da bare lo jeg. Vil borre flere ganger! Du går til tannlegen for å tilfredstille din masochisme? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er ikke det greit da? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 tror det er du som er farlig :-? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Er ikke det greit da? Kanskje ikke for tannlegen, han vil føle seg utnyttet og tom etterpå. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Men for klienten. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Har borret en gang uten lystgass eller bedøvelse men da bare lo jeg. Vil borre flere ganger! Du går til tannlegen for å tilfredstille din masochisme? Neste gang vil jeg ikke ha. Tar så lang tid å komme seg etter alt den gassen , men det er sinnsykt godt å dra det ned lungane . Det river godt etter ett par drag. Blir masse farger og sånt. Jeg har vel en 2 hull til jeg må skrape sammen. Det blir uten noe bedøvelse. Kan være sabla vondt, men når det står en halvveis fin dame over deg så kan du nesten ikke ty til å brøle og skrike Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Kan du skaffe meg en dose? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Bedøvelse er for jævlig. Blir så feit i leppa etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå