Caddy Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Synes ikke den blå spriten smakte no annerledes, men en kamerat synes den smakte friskere... SanSão er jo dritgod! Sitter å nipper på den akkurat nå! Den grønne spriten har jeg ikke smakt ennå desverre, men visst skal den prøves! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det irriterer meg at folk går på så simple salgsrtriks som det der.. så enig, så enig. har faktisk kjøpt EN grønn sprite for å teste, ALDRI igjen. smakte jo prikk likt. jeg gikk forsåvidt på jeg og, men aldri igjen. å skifte farge er ikke nok Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Har smakt en grønn sprite jeg og, smakte helt likt som den vanlige. SanSao har jeg ikke smakt enda, hvordan smaker den? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Har smakt en grønn sprite jeg og, smakte helt likt som den vanlige. SanSao har jeg ikke smakt enda, hvordan smaker den? jeg liker ikke helt den san sao'n, men klarer heller ikke å beskrive smaken heller, ligner kansje litt på mozel? hvet ikke jeg Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Champagne brus du leter etter? For det er det det smaker. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Har ikke lest igjennom tråden så jeg vet ikke om dette er tatt opp før men: Er jo antirasist-kampanje dette. "Color changes nothing, trust you instincts". Men da skulle de jo lansert svart og gul sprite (og muligens en rød en også). Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Har ikke lest igjennom tråden så jeg vet ikke om dette er tatt opp før men: Er jo antirasist-kampanje dette. "Color changes nothing, trust you instincts". Men da skulle de jo lansert svart og gul sprite (og muligens en rød en også). Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg blei sjuk av blått godteri en gang, så jeg holder meg til gul fanta. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ka me grønn sprite? og GJENNOMSIKTIG SPRITE! :o :wink: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ka me grønn sprite? og GJENNOMSIKTIG SPRITE! :o :wink: Hva med en svart en? Hadde vært digg sikkert Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Sånn som cola (som ikke er godt)? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Sånn som cola (som ikke er godt)? Er ikke cola godt? Nå trår du på helligdom gutt! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er ikke cola godt? Nei. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er ikke cola godt? Nei. Ok, hvor bor duu? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er ikke cola godt? Nei. Ok, hvor bor duu? #hw.no@Undernet. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ok, hvor bor duu? #hw.no@Undernet. Og adressen hans er [email protected] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 #hw.no@Undernet. Jeg er på besøk hos deg hver dag, men nå synes jeg at du burde besøke meg snart. du skal få en varm mottagelse Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 #hw.no@Undernet. Jeg er på besøk hos deg hver dag, men nå synes jeg at du burde besøke meg snart. du skal få en varm mottagelse Ok, jeg kommer nå. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 MrA|: Forandret signaturen? Skal ikke se Robin Hood lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå