3PM Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Rema kommer aldri til å få inn nye bruser!!! Lenke til kommentar
3PM Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det var kjedelig at det smakte akkurat det samme (kanskje noen NYE farlige e-stoffer der, men men). Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Baluba brus må jo være radioaktiv, lurer på om jeg må kjøpe en og teste, det må da være noe utstyr for å måle slik på skolens fysikk-lab... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Her er de altfor strenge med slike ting som pynte stoffer i brusen og snop. Tviler på at det er noe farlig der. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Vel.. Som de sier: Color changes nothing! Jeg liker hele opplegget. Jeg må innrømme at jeg kjøper mer Sprite nå enn noensinne. KUN fordi de har kommet med en sinnsyk idè. Smaken er nett den samme, men fargen er jo mye mer tiltrekkende... Om det er kreftfremkallende? Vel.. Det er jo alt. Men de har jo solgt blå brus i årevis (baluba, ja) Lenke til kommentar
Odden Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 vel blå sprite er farlig... det står at det er SYRE i den... men uheldigvis feil type syre =( Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 selges baluba-brusen enda?? og hvilke butikker var det som hadde blå sprite?? ikke no tegn til blå bruser her i Arendal Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har hørt av bestemora mi at det blå stoffet kommer i fra lus... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har hørt av bestemora mi at det blå stoffet kommer i fra lus... mnei, akkurat det tviler jeg på.. vet at de bruker en type lus i lebestift, men den blåfargen der er litt for syntetisk. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har noen bilder av den nye spriten? (eller var det to nye?) Lenke til kommentar
CCB Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Den nye cola brusen....SanSao eller hva det heter......det er jo bare champagne jo!! Men den nye spriten er helt lik...de kunne i hvertfall lagt til en annen smak.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 I hokksund har vi alle de tre brusene omtalt i tråden Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 finnes hverken baluba eller blå sprite her.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Ta toget til hokksund Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 du spanderer brus når jeg kommer bort da eller? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Ja såklart , stikker innom prix å kjøper alle tre sortene Biletten blir dyr tror jeg Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 På Dyrdal har de alle tre. De har de også i kantina på skolen. Tørr ikke smake, ser helt for jævli ut... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hokksund er best da , kan ikke konkurere... Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 På Dyrdal har de alle tre. De har de også i kantina på skolen. Tørr ikke smake, ser helt for jævli ut... DET er farlig det,, for viss du drikker blå eller grønn sprite kommer sigg-monsteret mitt å tar deg Lenke til kommentar
Corn Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Den grønne spriten er den beste av de nye. Den smaker som sprite, med mer sprite. Liksom. Antar at sprite har gått bort fra sitt "obey your thirst" image nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå