Petrvs Romanvs Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Smakte på den blå Sprite'n, og syntest at jeg ble i et lystig humør. E133 er ikke til å anbefale til allegikere og hyperaktive. Er smaken anderledes, selv om fargen er anderledes? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Det er dokumenter at hyperaktive og alergikere, kan ta skade av det. Jeg er ikke akkurat hyperaktiv, men hypersenitiv. Muligens en psykosomatisk virkning av Sprite'n.... :smile: Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Da må du prøve Baluba brus. Da hadde du blitt høy som et hus, for den brusen er BLÅ! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 HA HA Ha Prøvde Fantomet brus i Sverige engang, da ble jeg helt blå på tunga Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Eventuelt den nye Red Square Blueberry rusbrusen, blå som finske-nissen og 4,7% heksebrygg. Kunne jo fått artige konsekvenser (Galgenhumor på høyt nivå) Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 all blå mat/drikke,forbinder jeg med kreft,av ene eller en annen grunn!!! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 (endret) 22 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 har ikke sett no til den spriten på rema enda jeg Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Grønn Sprite er ikke godt! Har ikke smakt den blå ennå. Er den god? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Har ikkje verken sett eller smakt noken av dei, men er det ikkje slik at både blå og grønn sprite smaker akkurat det samme som vanlig?? men at det er satt til fargestoffer... Lenke til kommentar
glabba Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hvor får man kjøpt blå og grønn sprite da? Har aldri sett noe annet enn gjennomsiktig sprite. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Det irriterer meg at folk går på så simple salgsrtriks som det der.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Trust your instincts, nothing changes but cauncer Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 kan noen poste opp noen bilder av de nye spritene? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Det er ikke noen smaksforskjell på de da, bare annen farge.. Simpelt salgtriks bare, det er alt.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Om dere leser på flasken så står det der at de ikke smaker noe anderledes enn den vanlige spriten. Bare farge for å selge mer. Og tydligvis så kjøper folk det også. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Da må du prøve Baluba brus. Da hadde du blitt høy som et hus, for den brusen er BLÅ! huba baluba baluba-brus? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Baluba brus ja! :smile: Har du ikke prøvd den? Vet ikke om den selges lenger.. Var no Hakon greier tror jeg. Den var iallefall knall-blå og smakte sinnsykt syntetisk. Bedre enn Cola hvis du liker en STOR rap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå