marvol Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Skal ha ny telefon, den skal/bør ha: Funksjoner: -Kalender: Alle telefoner har vel det, bruker den en del ift jobb etc.. -GPRS: Ja -EDGE: Ja! Helst 3G/super 3G.. -Email klient: Den bør ha mulighet for hotmail/gmail, men ikke en nødvendighet. Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Det er det samme.. -Vekt: Er ikke et problem.. -"Støt/sprut/støv-sikker": Nope Skjerm: Fargeskjerm: JA! -Størrelse på skjerm: Samme, har MP3 spiller til å se film etc.. -Touchscreen: Hadde vært morsomt med det. Pris: Jeg har mellom 1000 og 3500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei, har abb fra før ;D Diverse: -Merke: Er åpen for alt! -Kamera: Ja helst, 3,2+ megapixler -Videokamera: Ja! Men det er samme hvor bra det er .. -Symbian: Samme.. -Infrarød port: -Blåtann (Bluetooth):Ja. -Internminne: -Minnekort?: Ja! -MP3: Ja, men kvalitet er ikke viktig da jeg allerede har MP3-spiler. -Radio: Samme som over. -UMTS: Hmm ? -Triband: Er ikke veldig mye ute å reiser, så det er ett fett. -wLAN: Ikke nødvendig hvis det trekker opp prisen veldig. - Mulighet for GPS: Nope. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Trengs ikke.. -Batterilevetid: Ikke viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Skriver en del sms, surfer litt, bruker egentlig ikke mobilen så mye..Design er også viktig ;D Har sett på: Nokia N73 SE M600i LG KU990 Nokia 3500c Motorola Razr V8 Kan sies at jeg har en SE K810i som kan sendes på rep.. Den vil da koste ca. 1000,- Lenke til kommentar
marvol Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Anyone ? Lenke til kommentar
iskya Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 n73! Evt. n73 me (music edition) da får du den i svart og med et 2gb stort minnekort Lenke til kommentar
marvol Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Så på denne, noen synspunkter på den? Har jo MP3 spiller, så trenger ikke det.. Kanskje jeg skulle kjøpt en 3500c og kjøpt et digitalkamera også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå