Ckitano Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 haha, mange geniale forslag her Takk<3 Lenke til kommentar
Ckitano Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 haha, men tror vi leier en eller annen bil For vi kan jo knuse dem på selve ankomsten. altså når vi går ut av bilen ¨å evt finne på no fett Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hummer H1 eller hest og kjerre!! Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fallskjerm! period! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg foreslår at hver og en av dere entrer ballet på en egen platform alá den Xerxess har i filmen 300 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg foreslår at hver og en av dere entrer ballet på en egen platform alá den Xerxess har i filmen 300 Få være med på juleballnachspielet, så er jeg med og bærer! Lenke til kommentar
Ckitano Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg foreslår at hver og en av dere entrer ballet på en egen platform alá den Xerxess har i filmen 300 Få være med på juleballnachspielet, så er jeg med og bærer! haha, kommer så mange fete forslag at vi nesten ikke vet hva vi skal velge. Lurer på hva resultatet blir til slutt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hva med hver deres sånn her?: Endret 12. desember 2007 av Bimbobjarne Lenke til kommentar
riroil Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Var det ikke en sånn de testet i Mythbusters? Virket ikke. Lenke til kommentar
F1nst4D Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Få dere en vanlig limo, Oslo må være stappfullt av tilbud. Spesielt rundt store lokaler og i jula. Ellers burde dere gå med Hummer. Hvis det hadde vært andre muligheter som var lett å sette opp og ordne med hadde dere nok tenkt på det til nå. Bare fokuser på en eller annen bil og ordne med det. Ha det gøy. Lenke til kommentar
siggii Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva med sånna sparkesykkelliknende greie som man balanserer av seg selv? Sånn fansy nymoderne ståbrett. De er svindyre, men går sikkert an å leie for en kveld ett eller annet sted. Noen som skjønner hva jeg tenker på, og husker hva det heter? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva med sånna sparkesykkelliknende greie som man balanserer av seg selv? Sånn fansy nymoderne ståbrett. De er svindyre, men går sikkert an å leie for en kveld ett eller annet sted. Noen som skjønner hva jeg tenker på, og husker hva det heter? Nothin's like the good ol' segway Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hummerene er allereie brukt der eg trur de skal ha skoleballet (er ikkje så mange store lokaler på kalbakken). Er ikkje så lenge sidan det stod to stykker pluss ein vanlig limo. Faktisk så ville hest og kjerre/slede overgått ein "wanna be MTV-slut-stil med Hummer. Skikkeleg old school og virkeleg klasse. alle med litt penger fikser ein hummer, ingen problem. Derimot ein old school hest og kjerre er det ferre som fikser. Lenke til kommentar
siggii Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Nothin's like the good ol' segway Jajaja, der har vi den vet du Endret 23. desember 2007 av siggii Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fallskjerm! En på skolen min som skulle ha Helikopter, men heliet fikk ikke lov til å lande:P Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hva med en god gammeldags skolebuss. De eier jo lett disse utviklingshemmede Hummerne som man ser ute på sivile veier: Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Støtter limmo. Noen annen type racerbil som kunne vekket oppmerksomheten? Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Skal alle gutta ankomme samlet til et ball? høres litt skjevt ut for meg.. Det eneste som ville gjort inntrykk på meg er om alle kom i hver sin taxi, i samma farge som dressen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå