pompews Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei! Har et megaproblem .... -.- Har bare 1 i skill, av en eneste grunn . Kan ikke spille ranked! Når jeg velger et eller annet i Ranked Playlists, f.eks. Lone Wolfes, kommer det opp: "This playlist is restricted to Xbox Live Gold members only." Jeg har da Gold?! Vær så snill å hjelp -.- Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Men du får til å spille unranked? Det var meget snodig, må jeg si! Lenke til kommentar
pompews Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ja det er det! -.- Kan bare spille social Endret 9. desember 2007 av pompews Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei! Har et megaproblem .... -.- Har bare 1 i skill, av en eneste grunn . Kan ikke spille ranked! Når jeg velger et eller annet i Ranked Playlists, f.eks. Lone Wolfes, kommer det opp: "This playlist is restricted to Xbox Live Gold members only." Jeg har da Gold?! Vær så snill å hjelp -.- du har da 48 timers abb? Det funker ihvertfall ikke på ranked da. Kanskje det er sånn viss du har 1. mnd trail også? Lenke til kommentar
pompews Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har 48-timers trialkort, gjør det at jeg ikke kan spille ranked? :| Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har 48-timers trialkort, gjør det at jeg ikke kan spille ranked? :| Jepp. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvorfor ikke egentlig? Kan jo gjør det på Gears trodde jeg... Lenke til kommentar
pompews Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Det er det kjipeste jeg har opplevd på lenge ... Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kjøp deg 3 - 12 mnd gull da Lenke til kommentar
pompews Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Nææ gidder ikke å bruke penger på spill jeg allerede har kjøpt Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nææ gidder ikke å bruke penger på spill jeg allerede har kjøpt Synd for deg. Du går glipp av en stor del av spillet. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, det var dritmorsomt i de 48 timene Egentlig vil jeg gjerne kjøpe Gull, men så er jeg ikke 18 og har heller ikke eget kreditkort -.- Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, det var dritmorsomt i de 48 timene Egentlig vil jeg gjerne kjøpe Gull, men så er jeg ikke 18 og har heller ikke eget kreditkort -.- Trenger hverken det ene eller det andre. Stikk inn på nærmeste spillforhandler, og spør etter Xbox Live Gold Card. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Er det sant ?? ! :O Så jeg kan stikke innom Game i min alder og be om et sånn skrapekort? Genialt! Dæven så gla jeg ble <3 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hehe, ja det går faktisk ann. 1 år koster 499,- elns.. Er også mulig å kjøpe 3 mnd tror jeg, men det skal jo ikke du. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Hei igjen! Skal kanskje kjøpe dettan herrane: Live-Kort Hvordan er det? Er det sånn skrapelodd-ting? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei igjen! Hei. Linken din fungerer ikke. Det er dette du er ute etter. Bare dra til nærmeste Elkjøp, så kan jeg nesten garantere deg at de har det. Er en kode på det som du taster inn på Xboxen. Veldig enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå