Gå til innhold

Webdesign battle (battle of the web)

Hadde du vært interessert i ein webdesignkonkurranse?  

75 stemmer

1. 1. Svaralternativene

• Ja
      46
    • Nei
      10
    • Har lyst å stemme
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For dere som snart runder 30 ja! :wee:

Men du har nok rett Sebastian.

jeg synes koding burde være en del av oppgaven... vil skille nabber fra eliten. Design er dessuten mindre en halve jobben, det skal tross alt opp på webben og fungere :-/

Timingen her er litt dårlig for min del, ville gjerne ha vært med men er midt i eksamensperioden.

Det er litt delt mening der

Det finnes folk som kan skrive god kode, men ikke har peiling på design (og motsatt).

Dersom folk ønsker å ta seg tiden med å kode også, så kan det vell gis noen "pluss" poeng for det, men det er

ikke et krav

Lenke til kommentar
Ingen plusspoeng fra min side for oppkodet resultat. Men for fiffige løsninger forklart i et alternativt skjermskudd av designet kan jeg gi mer poeng for. Da mener jeg tenkte funskjoner som kan gjøres via JavaScript.

Da burde det heller være en bilde_som_ser_fint_ut_konkuranse.... Setter man seg inn i _litt_ css kan man få til det meste. men det er min mening. kan ikke delta på nåværende tidspunkt uansett så.

En eventuell løsning på dette er kanskje å gi konkuransen mer tid, si 2-3 uker til å designe og få den på nett. burde passe de fleste... selv disse designerene som sitter hele dagen :D

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar
Ingen plusspoeng fra min side for oppkodet resultat. Men for fiffige løsninger forklart i et alternativt skjermskudd av designet kan jeg gi mer poeng for. Da mener jeg tenkte funskjoner som kan gjøres via JavaScript.

Da burde det heller være en bilde_som_ser_fint_ut_konkuranse.... Setter man seg inn i _litt_ css kan man få til det meste. men det er min mening. kan ikke delta på nåværende tidspunkt uansett så.

En eventuell løsning på dette er kanskje å gi konkuransen mer tid, si 2-3 uker til å designe og få den på nett. burde passe de fleste... selv disse designerene som sitter hele dagen :D

Siden denne "konkurransen" bare er for morros skyld, så ser jeg ikke noe poeng for folk å bruke 3 uker på et design som bare er for tull.

Beskrivelse, alternativer og regler ligger på det første innlegget jeg skrev...

Lenke til kommentar

Da burde det heller være en bilde_som_ser_fint_ut_konkuranse....

Kan du utdype ditt tilsynelatende idiotiske utspill? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...