TheNarsissist Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei jeg har kjøpt meg Guild Wars 1.Jeg har laget en ranger og er snart i lvl 6. Jeg er i Ascalon city, når jeg går til en sånn armore lager så må jeg ha så mye penger plus fks at jeg må ha 1 Bolt Of Cloth hvor får jeg tak i Bolt Of Cloth. Hjelp meg!! Lenke til kommentar
bossul Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du trenger egentlig ikke å kjøpe ny armor så tidlig i spillet, menmen. Kan jo fortelle deg litt om trading materials; Crafting Materials er ting du trenger for å lage andre ting, f.eks Bolts of Cloth. Enkleste måten å få tak i materials er å kjøpe de hos en materialtrader, en billigere løsning er å kjøpe Salvage Kits hos en merchant og salvage ting du finner. F.eks Charr Rainment - Salvageable (bare eksempel). Anbefaler deg å melde deg inn i et norsk GWforum, er ikke så oppdatert på forumer angående GW nå for tiden, men før het det gwnorge.net En nyttig side er; http://gw.gamewikis.org/ Her kan du finne ut det meste om GW. Lykke til i Tyria Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gwnorge eksisterer dessverre ikke lenger, ildsjelen bak det la inn årene etter et databaseangrep. "Arvtageren" er www.gwnorge.org. Lenke til kommentar
quad Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du finner material traders i storbyer som Ascalon, Lion's Arch osv. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Ok tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Hvor i ascalon får jeg tak i Salvage Kits? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Fant det men hva skal jeg crafte får og få Bolt of Cloth Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det letteste er å bare kjøpe det fra en material trader. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Det letteste er å bare kjøpe det fra en material trader. Hvor er det matrial trader? Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 I de fleste byer, bare let litt rundt Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Men ossen kommer jeg til andre byer vet ikke ossen jeg kommer meg fra ascalon Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Følg Primary Quests, så kommer du deg videre i historien. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Følg Primary Quests, så kommer du deg videre i historien. Hvor er Primary quest Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 I quest logen din, så står det "Primary Quest" elns, bare ta questa som står under den. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei Det som kanskje ikke kommer frem her er hvor du er. Om du er i "pre-searing" ascalon, finnes ingen material trader. Der må du salvage. Salvage-kit får du for 40 g hos merchant. For å komme til den "virkelige" ascalon må du gjennom "the searing", om du ikke har vært det er du i fortsatt i pre-searing. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvor lenge burde man være i Pre-Searing? jeg tenkte å ta alle questene jeg finner der først, men det kommer jo bare fler og fler... jeg er lvl. 4 og er Warrior/Ranger. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du kan fint dra derfra nå, tror jeg dro derfra i level 3 elns, og har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå