Mr.Anki Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Gruble i vei: Hvis en gås ser en skummel film, får den da menneskehud...? Har du kaffepauser på tefabrikker...? Hvis snøen smelter, hvor blir da det hvite av...? Kan vi henge opp klær med en klype salt...? Siden blinde går med solbriller, hvorfor går ikke da døve med ørelapper...? Hvilken farge har kaffebønner før de blir malt...? Er Titten Tei lett på tråden...? Hunder henger alltid med hodet ut av vinduet når en tar de med i bilen, hvorfor hater de da at man blåser dem i ansiktet...? Hvordan vet man når kefiren er sur...? Hvis melk er så sunt, hvorfor har ikke kua bedre holdning da...? Kan man lage teite esker av dumpapp...? Hvor har de hjemløse 80% av sine ulykker...? Hvilken farge blir ansiktet til en smurf når man kveler den...? Strør man med snø for å få bedre veigrep i ørkenen...? Må en bjørnejeger betale bamsemoms...? Hvordan får man elgen til å krysse der skiltene er satt opp...? Hvorfor bruker Kamikazeoiloter hjelmer...? Hvis jentene er så glade i dyr, hvorfor liker de ikke grisete gutter..? Hvis en skilpadde mister skallet, er den da naken eller hjemløs? Hvis du planlegger å feile, og klarer det, har du da feilet eller oppnådd suksess? Hva er synonymt med "synonymt"? Hva skjer om du skremmer noen halvt død to ganger? Er dyreshampoo testet på mennesker? Krymper bomullsåkere når det regner? Blir fisker tørste? Hvis en med splittet personlighet truer med å drepe seg selv, er det å regne for en gissel-situasjon? Hvorfor er det engelske ordet for å transportere noe med bil "shipment", mens når man transporterer noe med skip kalles det "cargo"? Hvis en stum banner, vasker moren hans hendene hans med såpe? Hvorfor heter det et par bukser, mens bare en skjorte? Hvis alle landets nyhetsjournalister gikk til streik, fikk vi høre om det da? Hvor fort er mørkets hastighet? Hvis du gir bort gavepapir som presang, hva skal du pakke det inn i da? Finnes det noe annet ord for "synonym"? Ettersom hester går rundt med fire hestesko, er de da heldigere enn andre dyr? Burde man ta seg tid til å lukte på blomstene hvis man har pollen allergi? Hvis det ikke er meningen at vi skal drepe hvaler, hvorfor er de da laget av kjøtt? Hvorfor sier man at et lys brenner opp, når det vitterlig brenner nedover? Må en katt skyte seg ni ganger for å begå selvmord? Ettersom ull krymper i vask, hvorfor krymper ikke sauer når det regner? Hvis en tryllekunstner blir tatt for lommetyveri, mister han lisensen da? Hvis mennesket stammer fra apene, hvorfor eksisterer det fremdeles aper? Jeg antar at 10 av 9 har trøbbel med statistikk? Hvis kjærlighet gjør blind, hvorfor er man da så opptatt av utseende? Dersom de fleste ulykker skjer i hjemmet, hvorfor flytter ikke folk? Hvis Teflon ikke skal være klistrete, hvordan får de festet det til stekepannen? Hvis en døgnåpen butikk er åpen 24 timer 7 dager i uken 365 dager i året, hvorfor har de da låser på dørene? Hvorfor er ordet dysleksi så vanskelig å lese? Burde man kjefte på en stum person for å prate med hendene fulle? Hvorfor husker folk hvor de var når en berømt person ble drept? (Trenger de et alibi?) Hvorfor selges pølsebrød i pakker med 12, når pølsene selges i pakker med 10...? Hvem sitter inne i vaskemaskinen og alltid stjeler den ene sokken...? Kan en malende katt få kunstnerstipend...? Hvorfor har aldri dyrebeskyttelsen gjort noe for leirduene...? Hva gjør to gullfisker i samme bolle hvis de blir uvenner...? Brenner brannmenn hjemme...? Hvordan vet man om kefiren er sur...? Hvis Fantomet brekker bena, er han fremdeles ånden som går...? Kan vi ro selv om blodet i årene fryser til is...? Kan man sy skjorter av pølsevev...? Kan man lage teite esker av dumpapp...? Driver økologisk siktet mel med faunakriminalitet...? Hva er rekkevidden til en telefonløs tråd...? Strør man med snø for å bedre veigrepet i en ørken...? Kan man få telehiv av telefonsex...? Kan et bilde av en naken and kalles andakt...? Hvis man vet alt om neser, er man da nesevis...? Er sengtøyet til sexbomber laget av sprengstoff...? Er det riktig å kalle en uheldig spydkaster for en publikumstreffer...? Kan et menneskes omgang med mygg kalles for stikkkontakt...? Hvorfor er ordet "forkortelse" så langt...? Hvordan vet man om det er slutt på det usynlige blekket...? Kan man stole på statistikken som sier at 83% av alle statistikker er oppdiktet...? Hva er mørkets hastighet...? Hvordan får man elgen til å krysse der skiltene er satt opp...? Kan katolikker gå i protesttog uten å bli protestanter...? Hvorfor snakker man om en energikrise hvis Jesus er verdens lys...? Kan man straffes for å kvele bilmotoren...? Om man er så uheldig å låse seg inne på do, kan man da drite seg ut...? Blir det hull i en sko man har pusset med Colgate...? Er likbilene dødkjørte...? Hvis alle gode ting er 3, er da 6 dobbelt så godt...? Skal man gi gullfiskene nytt vann når de enda ikke har drukket opp det de har...? Får man 12 måneder om man stjeler en kalender...? Hvorfor piper ikke pipetobakk...? Hvis taushet er gull, burde ikke alle de stumme være rike da...? Kan en skihopper falle i staver...? Er det drikkepress å gi blomstene vann...? Er det noe galt med røntgenapparatet om man fotograferer armene, og ser bena på bildene...? Hvorfor står det alltid ekte majones på majonestuben, når det ikke finnes noe alternativ...? Hvor mange runder er det på Bislett...? Hvorfor går glidelåsen opp når den går ned...? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Og Peter svarer! Gruble i vei: Hvis en gås ser en skummel film, får den da menneskehud...? *Får man gåsehud ved å se en skummel film?* Har du kaffepauser på tefabrikker...? *Vi lever ikke under regimet til en ond diktator* Hvis snøen smelter, hvor blir da det hvite av...? *Cellene denaturer, og mister de hvite pigmentene(?)* Kan vi henge opp klær med en klype salt...? *Ja? Men den tok jeg ikke* Siden blinde går med solbriller, hvorfor går ikke da døve med ørelapper...? *Fordi det blir for varmt? Og blinde ser gjerne både hit og dit uten at de selv vet det.. Hører blinde både hit og dit (mot en pupp for eksempel?)* Hvilken farge har kaffebønner før de blir malt...? *sorte?* Er Titten Tei lett på tråden...? *spør ham da om du finner'n* Hunder henger alltid med hodet ut av vinduet når en tar de med i bilen, hvorfor hater de da at man blåser dem i ansiktet...? *Bikkja mi gjør verken* Hvordan vet man når kefiren er sur...? *Kefir har alltid vært surt* Hvis melk er så sunt, hvorfor har ikke kua bedre holdning da...? *Kuer er oppskrytt. Store dumme dyr* Kan man lage teite esker av dumpapp...? Ja, men om det er fuglen du snakker om får du ta ut invollene på stakkaren* Hvor har de hjemløse 80% av sine ulykker...? *"Verden er mitt hjem" sa vandreren. De har 100% av ulykkene sine hjemme!* Hvilken farge blir ansiktet til en smurf når man kveler den...? *Lilla eller rødt vil jeg tro* Strør man med snø for å få bedre veigrep i ørkenen...? *Nei, den smelter for fort!* Må en bjørnejeger betale bamsemoms...? *Ha-ha-ha. Den var faktisk bra. For en gangs skyld* Hvordan får man elgen til å krysse der skiltene er satt opp...? *Etter et skilt tror jeg du skal (dersom avstand ikke oppgitt) være varsom i 250 meter eller mer..* Hvorfor bruker Kamikazeoiloter hjelmer...? *For at de ikke skal slå seg i hodet før de når målet?* Hvis jentene er så glade i dyr, hvorfor liker de ikke grisete gutter..? *å, jeg vet om noen som liker det skittent!* Hvis en skilpadde mister skallet, er den da naken eller hjemløs? *Begge deler?* Hvis du planlegger å feile, og klarer det, har du da feilet eller oppnådd suksess? *Å feile er vel å ikke klare noe.. Man oppnår suksess!* Hva er synonymt med "synonymt"? *Tilsvarende ord?* Hva skjer om du skremmer noen halvt død to ganger? *Det har jeg gjort nokså mange ganger (med samme person ja!)! Lever fortsatt!* Er dyreshampoo testet på mennesker? *Kanskje.. Spørst om de har lyst eller ikke, men da går det uttenfor bruksområdet* Krymper bomullsåkere når det regner? *Hvorfor skulle de det?* Blir fisker tørste? *Det vatnet de "drikker" kommer jo rett ut igjen. Men når de kommer på land tror jeg de dauer før de innser at de er tørste* Hvis en med splittet personlighet truer med å drepe seg selv, er det å regne for en gissel-situasjon? *Å ta et gissel vil si a ta en annen person til fange. Men jeg vil faktisk tro at det går for en med meget liten viljestyrke* Hvorfor er det engelske ordet for å transportere noe med bil "shipment", mens når man transporterer noe med skip kalles det "cargo"? *Korresponderer alle ord med hverandre da? Det er helt sikkert noen norske ord man kan dele opp for å få delt betydning* Hvis en stum banner, vasker moren hans hendene hans med såpe? *Har stumme banneord i tegnspråk? Jeg vet den egentlige betydningen (vaske munne med såpe), men har du noen gang sett noen mødre som gjør det mot barna sine?* Hvorfor heter det et par bukser, mens bare en skjorte? *Det har jeg aldri tenkt over.. Da har vi èn verdig en!* Hvis alle landets nyhetsjournalister gikk til streik, fikk vi høre om det da? *Ja? Tror du ikke de ville ha brukt kunnskapen sin til å få ut sine meninger?* Hvor fort er mørkets hastighet? *Mørket har ingen hastighet, det bare er her uten videre. Bak lyset slør, finner du mørket* Hvis du gir bort gavepapir som presang, hva skal du pakke det inn i da? *Ikke pakk det inn, og sjekk reaksjonen når de finner ut at det er rullen.. Men søren ta, det var en fantastisk god ide!* Finnes det noe annet ord for "synonym"? *Det har du allerede spurt om* Ettersom hester går rundt med fire hestesko, er de da heldigere enn andre dyr? *De fant ikke hesteskoene sine, men en mann med nagler og hammer spikret dem fast (det vet jeg ettersom familien driver med hest* Burde man ta seg tid til å lukte på blomstene hvis man har pollen allergi? *Man burde ikke, men det er ingen ting som stopper deg i å gjøre det* Hvis det ikke er meningen at vi skal drepe hvaler, hvorfor er de da laget av kjøtt? *Hadde det vært bedre om de var laget av plantefiber da?* Hvorfor sier man at et lys brenner opp, når det vitterlig brenner nedover? *Nei, det brenner ikke opp, det brenner ned. Derimot går det op i flammer!* Må en katt skyte seg ni ganger for å begå selvmord? *Nei, et hugg med øksen så er man ferdig!* Ettersom ull krymper i vask, hvorfor krymper ikke sauer når det regner? *Regn i mange varmegrader ja (vet ikke hvor mye man vasker ull i ). Da tror jeg ullen krymper litt sammen* Hvis en tryllekunstner blir tatt for lommetyveri, mister han lisensen da? *Når trengte man lisens for å trylle? Hei, du tryllekunstner, har du betalt tryllelisensen din?* Hvis mennesket stammer fra apene, hvorfor eksisterer det fremdeles aper? *Stammer mennesket fra apene? HAHA!* Jeg antar at 10 av 9 har trøbbel med statistikk? *Tåpelig!* Hvis kjærlighet gjør blind, hvorfor er man da så opptatt av utseende? *Er man det? Kvinner er som dasser. De peneste er i bruk, og du må nøye deg med de mindre pene* Dersom de fleste ulykker skjer i hjemmet, hvorfor flytter ikke folk? *Sjekk svaret litt lenger oppe!* Hvis Teflon ikke skal være klistrete, hvordan får de festet det til stekepannen? *De smelter det vel på plass* Hvis en døgnåpen butikk er åpen 24 timer 7 dager i uken 365 dager i året, hvorfor har de da låser på dørene? *Har du noen gang sett en dør uten lås eller noen form for låsemekanisme? Hva om de skal pusse opp da? Da trenger man gjerne en lås* Hvorfor er ordet dysleksi så vanskelig å lese? *Er det vanskelig å lese?* Burde man kjefte på en stum person for å prate med hendene fulle? *Jeg har aldri kjeftet på noen som prater med munnen full ihvertfall* Hvorfor husker folk hvor de var når en berømt person ble drept? (Trenger de et alibi?) *Jeg husker ikke hvor jeg var når Prinsesse Diana døde (det tok jeg fra 82 grunner for å være mann!) Hvorfor selges pølsebrød i pakker med 12, når pølsene selges i pakker med 10...? *Luretriks. Da må man kjøpe 5 pakker pølsebrød, og 6 pakker pølser for å få det til å gå opp. Begge parter tjener på det!* Hvem sitter inne i vaskemaskinen og alltid stjeler den ene sokken...? *Kanskje den stakkars vesle tamilen/inderen som sitter der inne og sykler får kalde føtter!* Kan en malende katt få kunstnerstipend...? *Bare dersom han oppfyller kravene!* Hvorfor har aldri dyrebeskyttelsen gjort noe for leirduene...? *Spør dem selv* Hva gjør to gullfisker i samme bolle hvis de blir uvenner...? *De har for dårlig minne til å huske at de i det hele tatt ble uvenner (selv om mythbuster motbeviste dette.. Du tok den store vitsen om apene, jeg tar den store vitsen om gullfiskminnet)* Brenner brannmenn hjemme...? *Skulle de ikke det?* Hvordan vet man om kefiren er sur...? *Dette er tredje gang d skriver det samme opp igjen!* Hvis Fantomet brekker bena, er han fremdeles ånden som går...? *Nei* Kan vi ro selv om blodet i årene fryser til is...? *Nei, da er du for stiv av skrekk til å kunne gjøre noe* Kan man sy skjorter av pølsevev...? *Bare dersom du har gode ferdigheter* Kan man lage teite esker av dumpapp...? *4. gang* Driver økologisk siktet mel med faunakriminalitet...? *Fauna?* Hva er rekkevidden til en telefonløs tråd...? *Like lang som den er* Strør man med snø for å bedre veigrepet i en ørken...? *5. gang!* Kan man få telehiv av telefonsex...? *Nei* Kan et bilde av en naken and kalles andakt...? *Nei?* Hvis man vet alt om neser, er man da nesevis...? *Nei. Man er ikke pikkvis om man vet mye om.. ja.* Er sengtøyet til sexbomber laget av sprengstoff...? *Kanskje, dersom de liker å ha det hett* Er det riktig å kalle en uheldig spydkaster for en publikumstreffer...? *Dersom du er sarkastisk, ja* Kan et menneskes omgang med mygg kalles for stikkkontakt...? *hvorfor ikke?* Hvorfor er ordet "forkortelse" så langt...? *Spør det Norske lauget for ord* Hvordan vet man om det er slutt på det usynlige blekket...? *Det vet jeg ikke. Det er 2. gang du får meg til å faktisk tenke over noe!* Kan man stole på statistikken som sier at 83% av alle statistikker er oppdiktet...? *Nei* Hva er mørkets hastighet...? *6. gang* Hvordan får man elgen til å krysse der skiltene er satt opp...? *7.* Kan katolikker gå i protesttog uten å bli protestanter...? *Nei* Hvorfor snakker man om en energikrise hvis Jesus er verdens lys...? *Man kan bruke sitroner for å tenne en lyspære* Kan man straffes for å kvele bilmotoren...? *Nei* Om man er så uheldig å låse seg inne på do, kan man da drite seg ut...? *ja* Blir det hull i en sko man har pusset med Colgate...? *Det kan det bli* Er likbilene dødkjørte...? *nei* Hvis alle gode ting er 3, er da 6 dobbelt så godt...? *kanskje. men det har jeg aldri hørt* Skal man gi gullfiskene nytt vann når de enda ikke har drukket opp det de har...? *ja* Får man 12 måneder om man stjeler en kalender...? *jepp!* Hvorfor piper ikke pipetobakk...? *Hvorfor piper ikke en pipe?* Hvis taushet er gull, burde ikke alle de stumme være rike da...? *Kanskje det er det?* Kan en skihopper falle i staver...? *Hvorfor ikke?* Er det drikkepress å gi blomstene vann...? *Bare om de får for mye* Er det noe galt med røntgenapparatet om man fotograferer armene, og ser bena på bildene...? *Man ser aldri bena, men beinene derimot* Hvorfor står det alltid ekte majones på majonestuben, når det ikke finnes noe alternativ...? *Kunstig fremstilt* Hvor mange runder er det på Bislett...? *hæ?* Hvorfor går glidelåsen opp når den går ned...? *Den gjør ikke det* Takk for meg! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Takk for meg! Dette kom dessverre litt for sent i innlegget. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Og Peter svarer!Takk for meg! Det var ikke mye til svar. Du skjønte jo ikke halvparten av spørsmålene! :!: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Og Peter svarer! Takk for meg! Hahahahaha, morsomt! :!: Not Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 internetten forsvinner klokken halv 12, og jeg var heldig som klarte å "levere". Men det der må være noe av det dårligste som har blitt postet i humortråden.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Synd du ikke klarte å "levere". Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du kunne lest igjennom det selv før du postet det. det er mangen av linjene som går opp igjen 2 ganger. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hva slags linjer tenker du på? Så kan jeg slette de. Har lest gjennom det selv også. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Disse går 2 ganger: Hvordan vet man om kefiren er sur...? Kan man lage teite esker av dumpapp...? Hva er mørkets hastighet...? Hvordan får man elgen til å krysse der skiltene er satt opp...? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg syns faktisk de fleste var hysterisk morsomme, sier kanskje litt om humoren min da, men:P Lenke til kommentar
siggii Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har sett mye annet som skal forestille humor som er MYYYE verre enn dette her. Faktisk så lo jeg ganske godt på noen av dem... Lenke til kommentar
Bandoloo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Mørkets hastighet blir vel det samme som lysets, iom at mørke er mangel på lys? Hvis du slår av et lys går lyset bort i lysets hastighet (logisk nok), så da må jo mørke komme i samme hastighet. Jeg er partykiller :/ Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Noen av de er jo morsome da "not".. Skjerp dere og finn noe som i det hele tatt er morsomt. MVH en trøtt og sur meg! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) *sniff sniff* lukter noen som ikke har lest reglemanget på humor B. Humor er subjektivt. Om du personlig ikke finner en tråd eller post morsom skal det ikke kommenteres i tråden. Poster og tråder i strid med punkt A skal rapporteres. Bortsett fra det får folk more seg på sin måte. Vi har ikke noe ønske om et selvoppnevnt humorpoliti på dette forumet. Endret 24. desember 2007 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå