Gjest Guest_cake_* Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 I det siste har jeg hatt svært blodig avføring, sist gang jeg var på do, var hele doskåla full av blod + at hele papiret jeg skulle tørke meg med ble fullt av blod. Jeg tror jeg har hemorider, men jeg har ikke gjort noe med dette, da det ikke plager meg særlig. Men jeg blir litt bekymret når jeg såvidt ser nedi doen pga alt blodet jeg nettopp la fra meg. Det gjør ikke vondt, men jeg har merket kraftig hodepine i dag. Jeg går forøverig på Oxytetraclyrin (dosen varierer, men 750mg er ikke uvanlig). Hva burde jeg gjøre/hva feiler det meg? Takk. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Skulle tro hodepinen kom av blodtapet. Dra til lege asap, ingen her kan gi deg noe bedre svar. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Viktig å oppsøke lege siden det også er en mulighet for at det kan være sykdom på tarmen. Har du andre symptomer enn hodepine og blod? Økt hyppighet på do? Murrende smerte som kommer og går på venstre side av magen? Generell følelse av slapphet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 blod i avføring bør alltid være et automatisk lege besøk, er det mye bør du komme deg på legevakta og fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå