Gå til innhold

Tilbakemeldinger til Forumkaféen - Kollektive avgjørelser, tilbakemeldinger og regelverk

Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men herregud, man får da ikke opp noe verre enn en liste med treff på forklaringer på hva det er. "I'm feeling lucky"/"Jeg prøver lykken"-knappen tar deg rett til urbandictionary sin ordforklaring. Du ser ingen bilder om du ikke vil.

Lenke til kommentar
En ny regel er lagt til i tråden.

Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.)

En god regel som jeg er glad for ble innført i tråden.

Jeg også. Godt jobba.

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Regler blir lagt til fordi flertallet stemmer for det. Så enkelt er det. Personlige motiver er forsåvidt saken uvedkommende. Har noen forårsaket at et forslag ble reist eller at utfallet ble som det ble så er det greit. Det er slik demokratiet fungerer.

Man skal heller ikke behøve å begrunne sin stemmegivning eller preferense. Men man kan selvsagt bli bedt om å begrunne sine synspunkter, dersom man målbærer dem her i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg har sletta innlegg som rett og slett kommenterer moderering som akkurat er gjennomført.

Om det er helt forferdelig feil, så beklager jeg det.

Men kan dere gjøre meg en liten tjeneste? Ikke skriv "oi, der forsvant det innlegg", "hmm, hvorfor slettes det nå" osv. Send heller en pm? :).

Eller, hva tror dere?

Lenke til kommentar

Når man svarer på et innlegg som blir slettet, og så tar seg bryet med å redigere for å IKKE få kjeft, så er det normalt å skrive "Borte det, ja" eller lignende. Ser ikke helt problemet med det. Om folk derimot begynner med "Hvorfor slettet du det innlegget?" og lignende poster, så er det en annen ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...