Fredrik Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Tøsing - tillate? (Definisjon i førstepost) Ja [ 34 ] [38.64%] Nei [ 54 ] [61.36%] Nattaønsker - tillate? (Definisjon i førstepost)Ja [ 46 ] [52.27%] Nei [ 42 ] [47.73%] Poll avsluttet. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg syns den nye tråden har gått veldig bra nå, alt funker perfekt med sånn reglene/det er nå. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jippiii! Flere som fikk tråden stengt grunnet googleleker til goxxx og alt annet perverst. Endret 16. januar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jaja, synd, hvor lenge skal dere holde den stengt da? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skjønte nesten dette kom, men ingen stoppa oss Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Trenger dere virkelig å bli stoppet da? Kan ikke folk bare skjønne når man går over streken? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vel, jeg skrev ikke noe som ledet til slikt. Og ingen linker ble nevnt. Men når noen nevner 'goatse' så skjønner jo alle hva det er prat om. Jeg er vel ikke ikke skyldig som enkelte andre, men jeg var der og burde stoppet det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Men herregud, man får da ikke opp noe verre enn en liste med treff på forklaringer på hva det er. "I'm feeling lucky"/"Jeg prøver lykken"-knappen tar deg rett til urbandictionary sin ordforklaring. Du ser ingen bilder om du ikke vil. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ser ut som barna får kledd på piggtråddraktene igjen Var egentlig like greit. Kunne like gjerne vært en irc-samtale. De samme som spurte og de samme som svarte. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 En ny regel er lagt til i tråden. Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 En god regel som jeg er glad for ble innført i tråden. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) En ny regel er lagt til i tråden. Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) En god regel som jeg er glad for ble innført i tråden. Jeg også. Godt jobba. Endret 18. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 En god regel som pga meg ble innført i tråden. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Regler blir lagt til fordi flertallet stemmer for det. Så enkelt er det. Personlige motiver er forsåvidt saken uvedkommende. Har noen forårsaket at et forslag ble reist eller at utfallet ble som det ble så er det greit. Det er slik demokratiet fungerer. Man skal heller ikke behøve å begrunne sin stemmegivning eller preferense. Men man kan selvsagt bli bedt om å begrunne sine synspunkter, dersom man målbærer dem her i tråden. Geir Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Til mitt forsvar var innlegget mitt over ment humoristisk Men fin regel Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hadde jeg ikke tatt det humoristisk så hadde jeg slettet det... Men det var en grei anledning til å si litt om emnet. Geir Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Tråden flyttes, som et forsøk, til Sosialt, slik at det skal bli lettere å koble sammenhengen mellom de to trådene. Tilbakemeldinger om denne flyttingen kan, i motsetning til vanlig praksis, tas i denne tråden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har sletta innlegg som rett og slett kommenterer moderering som akkurat er gjennomført. Om det er helt forferdelig feil, så beklager jeg det. Men kan dere gjøre meg en liten tjeneste? Ikke skriv "oi, der forsvant det innlegg", "hmm, hvorfor slettes det nå" osv. Send heller en pm? . Eller, hva tror dere? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Når man svarer på et innlegg som blir slettet, og så tar seg bryet med å redigere for å IKKE få kjeft, så er det normalt å skrive "Borte det, ja" eller lignende. Ser ikke helt problemet med det. Om folk derimot begynner med "Hvorfor slettet du det innlegget?" og lignende poster, så er det en annen ting. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tøsegreiene er så internt at det fort tar over 3-4 sider der to stykker bare sitter og svarer hverandre "Åh ja, ta meg på pungen!". Det klarer vi oss fint uten i den nye tråden. Syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå