Gå til innhold

BK: Nedlagt mentalsykehus

Kim64

Anbefalte innlegg

Var ved et nedlagt mentalsykehus i går, og tok noen bilder.

ble sånn passe fornøyd med dette!

om noen vil redigere på det, så gjør gjerne det og legg ut hvordan det blir, jeg har ikke gjort noe med det.

og hva kunne jeg gjort anderledes (bedre)?

Bilde:

post-66138-1197234236_thumb.jpg

Fyr løs med kritikk.

Mvh Kim-s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har et bra utgangspunkt, men jeg kunne godt tenke meg en litt anderledes vinkel og utsnitt som gjør at hele bygningen kommer frem. Nå er den kuttet på toppen i høyre hjørne.

Anleggsgjerdene ødelegger også en del, men det er vel vanskelig å unngå.

Hvilken optikk er brukt her?

Lenke til kommentar

hehe, er lier mentalsykehus ja. bygning b for og være nøyaktig.

Er enig i at gjerdet er litt i veien, men det er mye jobb og fjerne så det blir...

Ja jeg kunne fått med mer av bygget, men jeg slet med og få med så mye, siden dette bygger er stort, og man har ikke så mange steder og stå som jeg så i mørket.

jeg brukte kit objektivet mitt (18-55mm)

skal dit til helgen igjen også, skal prøve og få med hele bygget og prøve litt flere vinkler, men jeg sliter mye med og finne fokus, autofokus er bare og glemme, så jeg må nesten prøve meg frem pga mørket...

Takkfor kritikk, noen fler? =)

Mvh Kim-s

Lenke til kommentar

Har hatt lyst til å dra dit selv, ser spennende ut. Hadde jeg hatt bil hadde jeg gjort det.

Himmelen til bildet får en bra stemning over hele bildet synes jeg. Passa liksom til den forfallende og tomme bygningen generelt. Er det lys i noen av romma der eller er det bare meg? :p

Mulig å få tatt noen bra shots inne da? Hadde sikkert vært fett å tatt noen shots inne når det var lyst ute av noen av de tomme romma med noen av de gamle sykehussengene i bakgrunn, hehe.

Men for all del, utrolig bra bilde (selv om jeg ikke ikke har mye peiling på fotografering)

Lenke til kommentar
Har hatt lyst til å dra dit selv, ser spennende ut. Hadde jeg hatt bil hadde jeg gjort det.

Himmelen til bildet får en bra stemning over hele bildet synes jeg. Passa liksom til den forfallende og tomme bygningen generelt. Er det lys i noen av romma der eller er det bare meg? :p

Mulig å få tatt noen bra shots inne da? Hadde sikkert vært fett å tatt noen shots inne når det var lyst ute av noen av de tomme romma med noen av de gamle sykehussengene i bakgrunn, hehe.

Men for all del, utrolig bra bilde (selv om jeg ikke ikke har mye peiling på fotografering)

har flere bilder fra innsiden av et av byggene... =)

men ingen av dem er noe serlig og vise frem syns jeg, da det er mer bilder for og se hva som er der...

Hvor bor du hen da?

er ofte noen som drar dit ;)

Lenke til kommentar
hehe, er lier mentalsykehus ja. bygning b for og være nøyaktig.

Er enig i at gjerdet er litt i veien, men det er mye jobb og fjerne så det blir...

Ja jeg kunne fått med mer av bygget, men jeg slet med og få med så mye, siden dette bygger er stort, og man har ikke så mange steder og stå som jeg så i mørket.

jeg brukte kit objektivet mitt (18-55mm)

skal dit til helgen igjen også, skal prøve og få med hele bygget og prøve litt flere vinkler, men jeg sliter mye med og finne fokus, autofokus er bare og glemme, så jeg må nesten prøve meg frem pga mørket...

Takkfor kritikk, noen fler? =)

Mvh Kim-s

Ta med en kraftig lommelykt, så får du fokus ;)

Lenke til kommentar

pjolter78: jeg prøvde det litt, men jeg var med en gjeng utolmodige vettskremte drittunger, skal som sagt dit til helgen igjen, og siden jeg er med i uke 50 konken så kan jeg bare bruke 50mm objektiv, men jeg skal nok få til et bilde eller to :)

PurpleZoDz: vel om du var redd for at det var i nærheten av deg, så kan du roe deg ned. hehe

det ligger i lier, rett ved drammen. dvs ca 30 min kjøring unna :)

Takk for svar, Mvh Kim-S

Endret av Kim64
Lenke til kommentar
Skjønner skjønner

Bor på Stovner i Oslo

FUCK. Hvor ligger det her hen? Jeg bor jo en tbane stasjon unna deg, jeg bor på furuset og jeg likte ikke den bygningen :p

Edit. lulz, skyhawk det brukernavent du hadde her ja :p

I Asker :p

Du har ikke noen kompiser med lappen da?

kan hjelpe til med veibeskrivelse, da vi skal dit til helgen igjen

Lenke til kommentar
Skjønner skjønner

Bor på Stovner i Oslo

FUCK. Hvor ligger det her hen? Jeg bor jo en tbane stasjon unna deg, jeg bor på furuset og jeg likte ikke den bygningen :p

Edit. lulz, skyhawk det brukernavent du hadde her ja :p

I Asker :p

Du har ikke noen kompiser med lappen da?

kan hjelpe til med veibeskrivelse, da vi skal dit til helgen igjen

Har det, men er ingen som kan. Tar meg nok en tur når jeg har fått lappen om det ikke er revet innen da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...