elektroboy Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva er det dere pleier å ta med dere i naturen å grille? Pølser er standar. Men det blir kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 rolleburger hamburger kyllingvinger Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 grillspyd .. ! det er knall, pinnebrød.. det er også knall , er du glad i fisk, kan du jo lage en god alu, folie pakke med grønnsaker, poteter, og fisk og krydder, en porsjonspakke til hver.. eller en annen genial ting.. ta med tørr proviant som bare trenger varmt vann Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ingenting slår selvfisket småørret rett på panna. Nam. En fin ting å gjøre er å legge biffstrimler e.l. i en pose sammen med en god marinade, så marineres kjøttet mens man er på vei. Ellers kan jeg jo si litt om hva vi pleier å grille. på grilltur sammen med en kokk vi kjenner. Da går det i grillspyd med indrefilet av lam, scampi, indrefilet av hjort, etc. Det er litt dyrt, men utrolig godt. Et tips til: Kjøp store sjampignon. Fjern "stilken" slik at det blir et hullrom. Fyll hullrommet med smøreost av en type du liker. Rull et par strimler bacon rundt. Grill. Mais på kolbe er også en fin ting å grille, men da må man nesten skaffe fersk mais. De fra boks er ikke noe særlig. Til slutt en av mine favoritter (er faktisk enda bedre om man lager det i ovnen hjemme): Skjær en grønn paprika i to. Fjern frø o.l. Fyll hver side med fetaost (helst orntlig av geit og sau, ikke slik arla tull) og grill. Nam. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 du kan finne maur i ei maurtue, og grille dei, det smakar chips Lenke til kommentar
synsing Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 du kan finne maur i ei maurtue, og grille dei, det smakar chips Naturchips Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 og viss du kokar dei så smakar det laks så viss du finn deg noken maur så har du ein gratis snack eller ein god komlemiddag Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva i all verden har laks med komler å gjøre? Begge to smaker fortreffelig, men bortsett fra det klarer jeg ikke se noen sammenheng. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 jo de smaker helt likt? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 ehmm... jeg vet du kødder nå.. eller.. ? det hadde vært morsomt og tatt med seg boka om hvordan bo i naturen, tatt med seg litt sånn nød ting som fyrstikker, røyk , alkohol, presenning, og 5-6 pledd og tatt et åri skogen , og tatt med noen frø så kunne du sådd gulrot og poteter , marihuana og kost seg skikkelig... og tatt med seg den bærbare PC-en og 30km med fiberkabel og strøm Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jo de smaker helt likt? Komler og laks smaker likt? Det er jo helt på bærtur... Blir som å si at sild og pizza smaker likt... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jo jeg synes det. jeg trodde alle andre også synes det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvordan kan noe som er laget av poteter og rugmel smake som fisk? Er du sikker på at det ikke er blandaball du tenker på? For blandaball er nemlig laget med fisk, det er ikke komle. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Grandis Hjemmelagde oste-smørbrød Burgere Pølser Endret 15. desember 2007 av hans3k Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 offf.... humrer for meg selv enda jeg.. komle og fisk smaker ganske likt.. haha... off... nei.. eneste forklaringen på dette er at noen har hypnotisert deg til å tro at komle og fisk smaker likt .. hahaha... LOL Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Bakt potet er veldig greit å lage når man er på tur. Godt er det også... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvordan kan noe som er laget av poteter og rugmel smake som fisk? Er du sikker på at det ikke er blandaball du tenker på? For blandaball er nemlig laget med fisk, det er ikke komle. nei nei. men laks smaker jo ikke fisk, det smaker komle. helt likt, det eneste forskjellen synes jeg er utseende og "teksturen"på de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå