Compute3 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 sliter med 3d i direct x. Står at fil ikke er signert. Ka kan eg gjere for å fikse dette? Virker som det er en konflikt med 3d . hvordan fikse dette? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Fil ikke signert betyr filen (driver?) ikke er godkjent av MS. Du kan prøve å få tak i en nyere driver for skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Compute3 Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 eg kunne tru det va en av dei nyeste driverne som va på orginalcd til skjermkort. Så feilen ligger heller i skjermkortet? og ik i dirext x Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 eg kunne tru det va en av dei nyeste driverne som va på orginalcd til skjermkort. Så feilen ligger heller i skjermkortet? og ik i dirext x Merkelig nok så er det svært sjelden at driverne på CD'en er de nyeste. Så jeg vil nok i første omgang se på nett. Hvis ikke dette løser problemet da er det nok skjermkortet om ikke er 100% kompatibelt med DirectX. Men det er ikke noen feil i seg selv at MS ikke har godkjent driveren, ting kan fungere 100% uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå