hausoo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Hei! Har funnet ut at jeg må få kjøpt meg en xbox 360! har bare et par spørsmål: 1. Hvordan fungerer xbox 360 med FPS spill? er primært FPS jeg kommer til å spille, men er skeptisk til kontrollen når jeg har spillt på PC hele livet. 2. Jeg har lest om falcon. Er ikke dette standard på alle Xbox'er som selges ? Edit: Når jeg leser mer og mer, finner jeg ut at man kan risikere å få en dårligere xbox ved å "ha uflaks" ved kjøpet.. Man kan risikere å kjøpe en xbox som er produsert for en stund siden og da miste HDMI utgang og falcon? Er det lov å selge gamle produkter? jeg mener, ville jo vært helvete's kjipt å kjøpe en eldre produsert xbox og finne ut at jeg mister HDMI utgang og falcon! Endret 10. desember 2007 av hausoo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg kjøpte meg 360 da jeg hadde en god pc til FPS. Så spilte jeg en del FPS på xbox360, og det var mye mere tilfredsstillende. Av en eller annen grunn så er det lettere å bli god på 360 for min del hvertfall. Jeg klarer ikke spille spill hvor jeg ligger på bunnen på score gang på gang. Så når jeg egentlig trengte en ny pc, kjøpte jeg et monster av en TV. Aldri gjort et så bra kjøp før. For min del så er konsoll bedre enn pc på FPS nå, men det er jo bare meg. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Med konsoll får du mer "feeling". Alt er mer tilfredsstillende, spesielt siktingen. Det føles rett og slett bare mer riktig når du sitter der med kontrollen, enn når du fomler rundt med musen. Og det er faktisk rimelig lett å bli god, ja. Men så kommer også følelsen på siktingen ganske ann på hvilke spill du spiller. Halo 3 - fenomenal sikting. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har vært call of duty gamer fra cod1 til cod2 på pc, og kjøpte meg xbox 360 på fredag, og alle vet jo at tastatur og mus er det letteste å bruke når man skal spille fps, men jeg må faktisk si at når man har spillt 360 med feks cod4 en del og lære seg å styre, så blir man bedre og bedre, og det er faktisk morro å spille med 360 kontroll, selv om det fortsatt er lettere med tastatur mus. Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Takker for svar! Lurer fortsatt på falcon! noen som vet om dette er standard på alle xbox 360'er som finnes i butikkhyllene? Lenke til kommentar
pr0nin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Lurer fortsatt på falcon! noen som vet om dette er standard på alle xbox 360'er som finnes i butikkhyllene? Det er ikke standard. For å være sikker på at den har falcon så må den ha hdmi og bruke 175w (istedet for 203w). Dette kan du enkelt sjekke ved å se på lappen med strekkoder. Hvis den er på 203w så er det fremdeles mulig at det den har falcon, men er en ganske mye mer komplisert prosess for å finne ut av det. Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Er falcon en stor fordel? hvis jeg ikke finner en xbox med den beskrivelsen du har skrevet over, og er litt smådesperat etter kjøp, vil det da være dumt av meg å kjøpe en xbox uten falcon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå