Ni kon Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hakker ikke i det hele tatt her, og jeg er MEGET kresen på framerate... hakka ikke et sekund her heller Har nå spilt gjennom hele pakka Skal bli spennende å se episode 3 når den kommer Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har merket framerate problem EN gang, det var et sted i EP1, der jeg skrudde på strøm i et sted der det var vann, uansett, har ikke spilt ferdig EP2, men ingen problemer så langt Kanskje jeg skulle gått for 360 versonen, men orker ikke tenke på den støyen, dessuten, ET problem som ikke kan regnes som et problem... Ingen anger fra min side.... Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har ikke merket store problemene. Har nå rundet hele Orange Box utenom Portal som jeg ikke orker å sette meg inn i. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Synd for utviklerene at fanboy FUD har gjort slik at spillet har fått stempelet uspillbart av en rekke nettsider på grunn av framerate problemer. Det hadde nok solgt flere eksemplarer om dette ikke var tilfelle. Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Har man penger, har man venner! Trenger du penger, kan du selge...uhm... vent.. det ble feil! Endret 16. januar 2008 av Triplejack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå