Erlendz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Der slo jeg fra meg tanken på å kjøpe Orange Box... Lenke til kommentar
virulence Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Steike heller, jeg håpte dette skulle bli bra. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 hvor mange av dere leste egentlig hele review på ign? det var jo et bra spill, bare litt problemer med loadetid og AV OG TIL problemer med framrate og sånt.. er jo verdt å ha disse 5 spill (!) for 500 kr. UANSETT! eneste jeg er enig i er at hvis du har en xbox 360 også, så bør du kanskje kjøpe det for 360.. men hvis du bare har en ps3, så er dette verdt det! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 merkeligt det da, mens 360 har vel bedre enn 8.4 da Heldigvis har jeg 360 versjonen som fikk 9.5 Men vurderte ps3 versjonen pga tfII men når det var EA som stod for porteringen så styrte jeg unna! Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er dette noe som kan fikses via oppdateringer? Vil vel utvilsomt bli mye oppstyr rundt dette. Tenker noe sånt som de gjorde med Assassins Creed Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Uansett så blir det nok kjøp, har fro crappy pc til å spille der, og har ikke 360 så Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 PS3 vs 360 - håper dette er worst case scenario når det gjelder PS3 versjonen. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) PS3 vs 360 - håper dette er worst case scenario når det gjelder PS3 versjonen. Herregud så teit! Når vi ser den kjørescenen på vannet så quicksaver jo ps3en. FPSen blir jo ikke akkurat bedre av det. Syns heller ikke loadingtiden var avskrekkende mye lengre på ps3. Endret 12. desember 2007 av qweac Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ble visst ps3 versjonen for meg, hadde bestillt fra cdon med rabatt kupong, før jeg gjorde impuls kjøp på xbox 360, så jeg fikk ikke tilbake rabatten min hvis jeg skulle bytte ordren til xbox 360 versjonen, var tross alt 100kr å jeg er ikke rik:p men sålangt funker det ganske så fint, ihvertfall bedre enn på pcen min. skal komme med en litt bedre review etter et par timer med spilling=) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ble visst ps3 versjonen for meg, hadde bestillt fra cdon med rabatt kupong, før jeg gjorde impuls kjøp på xbox 360, så jeg fikk ikke tilbake rabatten min hvis jeg skulle bytte ordren til xbox 360 versjonen, var tross alt 100kr å jeg er ikke rik:p men sålangt funker det ganske så fint, ihvertfall bedre enn på pcen min. skal komme med en litt bedre review etter et par timer med spilling=) Gjør det! Vurderer det nemlig sterkt etter å ha sett filmen som ble linket til tidligere i tråden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 akkurat som jeg trodde.. kunne ikke være så dårlig som folk tenkte det skulle bli Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Venter på review før jeg går til innkjøp. Det så ikke så ille ut på den gameplay videoen. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg vil gjerne også at de som har spilt PS3 versjonen kommer med sin vurdering her snart. Lurer på om jeg skal plukke opp dette på vei hjem fra jobben. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Team Fortress 2 fikk vell ogsaa en god del problemer naar det kom paa XBox Live, dette er vell kanskje borte paa PS3 versjonen, som ikke benytter seg av samme system som Live. Men det faar vi ikke svar paa, foer brukerene faar spillet, og vi faar litt folk pa serverene, siden de som reviewer spill kjoerer paa ett eget presse-nett. :-/ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vel har ikke fått tid til å spille allverdens måtte sove litt! Men har lagt bak meg ca 3-4 timer i half life 2, sålangt ser det like bra ut som xbox 360 versjonen føler jeg etter det mitt øye har sett hos en kamerat. Framerate dropsa som det er snakk om er ganske så minimale, takla du assassins creed så går alt fint, quicksaving funksjonen er genial og jeg syns loade tidene var kortere enn ign skulle ha det til=) men jeg har bare sålangt spilt half life 2, hovedproblemene ligger jo i episode 2! synd jeg ikke kan begynne der. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er vel ikke så vanskelig å forstå at ett spill som er laget for Windows blir bedre på 360 enn på en Playstation3 siden XBOX kjøerer en slags Windows kjerne. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Det er i hvert fall lettere å konvertere fra PC til Xbox, etter det jeg har skjønt. Men det er i og for seg irrelevant. PS3 har da kraft nok til å kjøre spillet uten framerateproblemer og da bør man kunne forvente at dette er tilfelle. Mener du at vi bør venne oss til at alle porter fra PC til PS3 har tekniske problemer? Det er vel heller snakk om at EA har gjort en dårlig jobb med portingen (som vanlig virker det som). Edit: Det var kanskje naivt av meg å håpe på at EA gjorde en god jobb? Endret 13. desember 2007 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hehe hvis porting fortsetter sånn som det her, så kan vi ikke forvente så mye mer. var litt naivt ja, Ea er ikke akkurat mestere på ps3 men alt i alt så går det fint å spille orange box, selv om det er fakta at det kjører bedre på xbox 360 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Var det jeg viste...problemet er blitt blåst opp. Dem kunne gjort en bedre porting jobb helt klart. Men at spillet er en katastrofe er jo bare piss. PS3 versjonen fikk 9 av 10 på Gamespot. Når en har spilt et spill some Uncharted: Drake's Fortune så skjønner en fort at det er kun snakk om dårlig porting. For Uncharted er vel så langt det peneste spillet på konsoll så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå