Misoxeny Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Leste for en tid tilbake at PS3-versjonen av Orange Box hadde problemer med FPSen, noe de andre versjonene ikke hadde. Jeg lurte på om dette er fikset til den endelige versjonen kommer 14. desember, eller om det fortsatt er et problem? Skal kjøpe spillet i gave, lurer på om jeg skal velge PS3 versjonen (foretrekker det) eller bør styre unna pga dette. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hørte på 1up podcast her om dagen at de har fikset en god del av dem. Det gikk vist fortsatt ikke helt smooth over alt, men at spillet var verdt et kjøp til ps3 dersom du ikke hadde anledning/ville spille det på pc/360. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hørte på 1up podcast her om dagen at de har fikset en god del av dem. Det gikk vist fortsatt ikke helt smooth over alt, men at spillet var verdt et kjøp til ps3 dersom du ikke hadde anledning/ville spille det på pc/360. Fint for denne boksen skal jeg ha ^^ Lenke til kommentar
virulence Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 PS3-utgaven av Orange Box skal ha blitt ganske svartmalt av rykter, spesielt etter tidligere utsagn fra 1up(tror jeg det var) om at det var tilnærma lik uspillbart osv. Men har lest at størsteparten av de tekniske problemene har blitt fikset, og at det i hovedsak bare er Episode Two som bærer særlig preg av disse. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva er det i Boksen egentlig? Hl2/Ep1/Ep2, Team fortress 2 og portal? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva er det i Boksen egentlig? Hl2/Ep1/Ep2, Team fortress 2 og portal? you are correct sir, 5 gode spill til 500kr, ikke noe å klage over akkurat. the ultimate fps boks Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Høres flott ut! Står mellom Orange Box og Uncharted, vanskelig å velge... :S Endret 9. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 er det en us dato eller gjelder det i norge også? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 står 13/12 på cdon i hvertfall, så tror det gjelder over alt. Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vet noen om det blir mulig å kjøpe bare Portal, sånn etter hvert? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 trokke det! btw de sender idag fra cdon! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 OT: Er det mulig å bestille spillet på postoppkrav fra VGP eller Japan video games? Evt. Hvor mye vil det koste? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Så vidt jeg vet er det ikke mulig å få postoppkrav på pakker sendt fra utlander generelt. Butikkene tar nok ikke sjansen på det. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Så vidt jeg vet er det ikke mulig å få postoppkrav på pakker sendt fra utlander generelt. Butikkene tar nok ikke sjansen på det. Ok, jaja, får ønskes til jul da kanskje... Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gå for Uncharted i steden hvis du bare skal ha 1 av de Lenke til kommentar
virulence Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Om noen skulle tilfeldigvis få dette spillet hjem i stua i nær fremtid; føl dere fri til å kommentere angående disse framerate-ryktene. Greit å høre fra brukere fra forumet og ikke bare store spillsider, spesielt når spillet vurderes kjøpt i så stor grad. Endret 10. desember 2007 av virulence Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Om noen skulle tilfeldigvis få dette spillet hjem i stua i nær fremtid; føl dere fri til å kommentere angående disse framerate-ryktene. Greit å høre fra brukere fra forumet og ikke bare store spillsider, spesielt når spillet vurderes kjøpt i så stor grad. Enig! Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Skal poste hvordan jeg opplever frameraten til jul når jeg skaffer meg spillet. Forhåpentligvis er det ikke så ille at det blir et problem som går ut over spillopplevelsen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) IGN omtale av Orange Box Det alle selvfølgelig lurer på ; "The remainder of our criticisms are to blame for the discrepancy in scores between the PlayStation 3 version of the game and the 360 version (the PS3 version, after all, wasn't handled entirely by Valve). The PlayStation 3 Orange Box performs far worse, and this fact just isn't up for debate. While framerate issues aren't as problematic in Half-Life 2 and Episode One, Episode Two suffers a great deal, especially during the episode's larger battles. We regret to say that some sections border on being unplayable because of the stutters, which often cause your aim to be thrown off and timing shots to be very difficult. The problem isn't persistent throughout, but when it hits, it hits hard. More troubling still is the difference in load times. Almost all the PS3 load times are at least five seconds more than the 360, but loading a saved game/loading after death is particularly awful. These clock in at about two to three times as long as the 360 version, which slows down the gameplay considerably. Even though the PS3 Orange Box sports a quicksave feature, any benefit of this option is lost considering the overall abundance of loading. Even in Portal, a short title that often requires a little trial and error, this problem is massive. The 360 version takes about three seconds to load your last checkpoint if you die. The PS3 version takes seventeen. It hurts." Endret 11. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jaja mine verste drømmer har blitt oppfylt:/ men jeg bestillte det til xbox 360 istedenfor, så npnp! får nytt boksen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå