NeverMind Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Skal kjøpe en 256 ddr pc2100 minne brikke til meg selv, og en 256 sdram pc100 minne brikke til fattern. Søker på prisguiden og ser at noname minne brikker er billigst. Er det dårligere kvalitet på desse brikkene? Hvilken type bør jeg i så fall kjøpe? Og hvor får jeg kjøpt begge brikkene til lavest pris? mvh Nevermind... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ikke kjøp noname da. kjøp heler twinmos eller kanskje crucial mist penger er en manko. men crosair er den beste trammen du får, synd den er så dyr Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hva er speca på maskinen din? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Om du ikke skal overklokke så kan du trygt gå for NoName/OEM minne. De er laget for den hastigheten de se spesifisert til, men CAS er nok dårligere enn på den dyreste RAMen. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 bugbear få vekk signaturen da, jesus.. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg kjører NoName PC2700 512MB med standard CL på 2.5, men er innstilt på CL2 i BIOS. Ingenting i veien med NoName brikke, men er du en 1337 overklokker bør du styre unna NoName Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har bestilt noname-minne fra Komplett 2 ganger. Begge gangene fikk jeg Twinmos Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 NONAME brikkene er bra de, har det selv, kan kjøre på ULTRA - MA1T og CL2(brikka er CL.2.5) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå