Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nå er det snart jul og jeg ønsker meg telemarkski. Har sett litt rundt og synes det er skuffende få pakketilbud som inkluderer støvler i tillegg til ski og bindinger. Det hadde vært litt mindre komplisert hvis jeg hadde funnet en hel skipakke. Skiene jeg har sett på er Rossignol Scratch. Det trenger ikke være årets modell. Kanskje noen her har andre tips eventuelt linker til hele skipakker? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Litt sent, men på Oslosportslager kan man sette sammen egen pakke med ski + binding + sko, og i tillegg få 20% rabatt på stashet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Går du på butikken får du vel veiledning til ein heil pakke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Var ute og sjekket alle butikker i området i dag. Tror jeg fikk rasket med meg en god pakke. Salomon Teneighty Foil, Garmont Evo og Cobra R8 til en pris på rundt 6500,-. Fullpris for dette hadde blitt rundt 6k + 4.5k + 1.5k, så jeg må si meg rimelig fornøyd. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er jo rett og slett en knallpris ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå