Thor Håkonsen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ett portrett av min 7 år gamle bull terrier, ei tispe ved navn Nemi - en fin kompanjong på sofaen. exif: Nikon D300 Nikon 50mm f/1.8 1/60 f/9 ISO 200 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg syns dette var bra. Syns ikke det gjør noe at det er såpass mye skygger på venstresiden (det kan tippe mot litt for mye skygger), det bidrar til å gjøre bildet spennende. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Burde vel nevne at lyssettinga er gjort slik med vilje, det er brukt 2 blitser, en foran fra høyre side - og en bakover fra venstre side Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, regnet med det var med vilje. Så selv om jeg syns det er på grensa til kanskje for mye, så syns jeg det fungerer Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fy faen så stilig! Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dette kunne du Men synes det hadde vært enda tøffere om det hadde blitt litt mer skygge på den venstre delen av kroppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå