Tå. Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Sitter på haakonsvern med pcn min. Har et stort problem når det gjelder internettspill, mirc og diverse annet. Problemet er ganske enkelt at jeg ikke kan koble meg opp mot serverne? Jeg er ikke den eneste som har problemet, og jeg mistenker at brannmuren på haakonsvern kan være problemet. Er det noen måte jeg kan fikse dette på(bruker XP)? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Tviler ufattelig sterkt på at admin på Haakonsvern vil senke sikkerheten på datasystemene for at du og andre skal få leke! Men du kan jo spørre pent om han kan åpne enkelte porter for deg, f.eks. 27005-27020 for Half-life.. PS! Sjekk også at Windows XP's innebygde brannmur er slått av. (Start -> Settings -> Control panel -> Network Connections -> Local Area Connection -> Properties -> Advanced -> Internet Connection Firewall) Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Sitter på haakonsvern med pcn min. Har et stort problem når det gjelder internettspill, mirc og diverse annet. Problemet er ganske enkelt at jeg ikke kan koble meg opp mot serverne? Jeg er ikke den eneste som har problemet, og jeg mistenker at brannmuren på haakonsvern kan være problemet. Er det noen måte jeg kan fikse dette på(bruker XP)? FY dette er ikke lov . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå