oeriksen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det noen som har et godt tips når det gjelder parkering av bil med en relativt stor båthenger (tilsammen ca 11 meter) i Oslo? Behøver ikke være midt i bykjerna, kan godt gå 30 minutter eller noe. Har normalt ikke noe problem med å finne plass når jeg bare har bil men kan ikke huske å ha sett noen plass som er passelig med henger. Er kun snakk om en 2-3 timer eller noe... Lenke til kommentar
KJLHGKJYHTGDF Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det noen som har et godt tips når det gjelder parkering av bil med en relativt stor båthenger (tilsammen ca 11 meter) i Oslo? Behøver ikke være midt i bykjerna, kan godt gå 30 minutter eller noe. Har normalt ikke noe problem med å finne plass når jeg bare har bil men kan ikke huske å ha sett noen plass som er passelig med henger. Er kun snakk om en 2-3 timer eller noe... Spørs på når på dagen. Men når jeg er i Oslo, med campingvogn (Bilen er 4,7m og Vogna har totallengde 6,4m) Så parkerer jeg i / ved Kongens gate, da store deler av den har langs gående parkeringer. Noe de fleste gatene i dette kvartalet har. Og jeg finner det ofte enkelt å finne 12m lange plasser der. Men er nok greiest å finne plass mellom 12 - 15. etter det blir det vel rush av handlelystene. Og kveld og natt, så går det en helt annen form for handel der.... Lenke til kommentar
oeriksen Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Spørs på når på dagen.Men når jeg er i Oslo, med campingvogn (Bilen er 4,7m og Vogna har totallengde 6,4m) Så parkerer jeg i / ved Kongens gate, da store deler av den har langs gående parkeringer. Noe de fleste gatene i dette kvartalet har. Og jeg finner det ofte enkelt å finne 12m lange plasser der. Men er nok greiest å finne plass mellom 12 - 15. etter det blir det vel rush av handlelystene. Og kveld og natt, så går det en helt annen form for handel der.... Takker for det! Er vel i Oslo rundt kl 15 eller noe. Syns å ha merket at det ofte kan være utskiftning av biler mellom 15 og 16, er vel endel som slutter i arbeid på den tiden. Men dette er kanskje korttids betalingsplasser? Har planer om å komme meg avgårde før kveldshandelen setter igang for fullt.. Lenke til kommentar
KJLHGKJYHTGDF Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Spørs på når på dagen.Men når jeg er i Oslo, med campingvogn (Bilen er 4,7m og Vogna har totallengde 6,4m) Så parkerer jeg i / ved Kongens gate, da store deler av den har langs gående parkeringer. Noe de fleste gatene i dette kvartalet har. Og jeg finner det ofte enkelt å finne 12m lange plasser der. Men er nok greiest å finne plass mellom 12 - 15. etter det blir det vel rush av handlelystene. Og kveld og natt, så går det en helt annen form for handel der.... Takker for det! Er vel i Oslo rundt kl 15 eller noe. Syns å ha merket at det ofte kan være utskiftning av biler mellom 15 og 16, er vel endel som slutter i arbeid på den tiden. Men dette er kanskje korttids betalingsplasser? Har planer om å komme meg avgårde før kveldshandelen setter igang for fullt.. jeg mener å huske du kan stå der i over 3T Men etter 17:00 er det jo fri parkering. Så er du der 15:00 så betaler du for 2 T (og husk betal for 2 plasser, du blir regnet som 2 biler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå