Kamroon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Hei jeg har tenkt til å kjøpe et bra spill til PS2 men jeg finner ikke noen brae selv.. Så vet dere om noen brae spill helst ikke RPG spill. Skytespill leter jeg mest etter Men et spørsmål fra en venn: Hvilket av disse spillene er best? - Guitar Hero III Rocks of the legends - Final Fantasy XII (12) ?? Takk på forhånd Endret 9. desember 2007 av kingkamran Lenke til kommentar
Eirik1992 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei jeg har tenkt til å kjøpe et bra spill til PS2 men jeg finner ikke noen brae selv.. Så vet dere om noen brae spill helst ikke RPG spill. Skytespill leter jeg mest etter Men et spørsmål fra en venn: Hvilket av disse spillene er best? - Guitar Hero III Rocks of the legends - Final Fantasy XII (12) ?? Takk på forhånd jeg har en del spill jeg skal selge du kan få kjøpe noen av dem Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva med Project Snowblind? Det skal visst være et godt PS2 skytespill. Kjøpte det selv, men har ikke prøvd det særlig :/ Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hva med Project Snowblind? Det skal visst være et godt PS2 skytespill. Kjøpte det selv, men har ikke prøvd det særlig :/ Skal skjekke det Takk for Svar Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Og ja en ting til jeg vil ikke ha Sci-Fiction spill og spillet må ha MultiPlayer Sånn at jeg spiller med en vennen min fra samme playstation. Takk for svarene da Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva med Medal of Honor: Vanguard? Vet ikke om det har multiplayer, da... Eller så kan du jo se litt i Prisguiden Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 MoH: Vanguard har fått dårlig kritikk, så det er kanskje ikke bra å kjøpe. Lenke til kommentar
Yeetamart Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 007: Nightfire er fett^^ Lenke til kommentar
mafiman Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei jeg har tenkt til å kjøpe et bra spill til PS2 men jeg finner ikke noen brae selv.. Så vet dere om noen brae spill helst ikke RPG spill. Skytespill leter jeg mest etter Men et spørsmål fra en venn: Hvilket av disse spillene er best? - Guitar Hero III Rocks of the legends - Final Fantasy XII (12) ?? Takk på forhånd Mellom Guitar Hero og Final Fantasy XII hadde jeg tatt Final fantasy...Guitar hero er bare litt morsomt i en liten stund..mens final fantasy 12 varer lenge og du må spille ca 60 timer eller no får og bli ferdig med spillet...men etter det kan du vel trene og bli sterkere osv... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tråden flyttes til Spill > Konsoll > Sony. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå