Gå til innhold

Presonus Inspire 1394 vs Line 6 TonePort UX1

tommy007

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse burde jeg velge? På Presonus Inspire 1394 kan man jo koble 2 mic og f. eks 1 bass / 1 gitar, men på Line 6 har man jo ikke mulighet for dette ? så da er vel kanskje Presonus Inspire 1394 det beste valget for meg? siden jeg skal koble 1 gitar + 1 bass gitar samtidig?

Edit: Hva med ux2? der har man jo de samme mulighetene som med presonus inspire 1394

Endret av tommy007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Hvilken av disse burde jeg velge? På Presonus Inspire 1394 kan man jo koble 2 mic og f. eks 1 bass / 1 gitar, men på Line 6 har man jo ikke mulighet for dette ? så da er vel kanskje Presonus Inspire 1394 det beste valget for meg? siden jeg skal koble 1 gitar + 1 bass gitar samtidig?

Edit: Hva med ux2? der har man jo de samme mulighetene som med presonus inspire 1394

hvorfor vill du gjøre det samtidig?

Lenke til kommentar

hvorfor vill du gjøre det samtidig?

spille med en kompis eller no samtidig?

vel mulig jeg tar feil men er ikke UX1 uten phanthom power til mikk? gå for ux2 du :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...