CounterPlayer Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei, jeg skulle her om dagen ha ett lan med noen venner, vi stablet opp HUB, og plugget inn alle TP kablene som skulle inn.. Jeg fikk signal om at en nettverks kabel var plugget inn, jeg høyre klikket på nettverks ikonet, og så at jeg sendte haugevis med filer, men mottok INGENTING!?!?! Hva kan være feilen? Vil gjerne ha et seriøst og bra svar Mvh en litt irritert data fanatiker :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Firewall???, det hørtes veldig rart ut at du kunne sende filer og mota filer men de ble ikke lagret... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har du riktig kabel er vel ikke twisted på hub tror jeg, prøv en vanlig en og ikke krysset (sjekk hva de andre har) Lenke til kommentar
g-gomp Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg fikk signal om at en nettverks kabel var plugget inn, jeg høyre klikket på nettverks ikonet, og så at jeg sendte haugevis med filer, men mottok INGENTING!?!?! Hva kan være feilen? Vil gjerne ha et seriøst og bra svar Mvh en litt irritert data fanatiker :wink: Forsøk å sette ned hastigheten på ditt nettverkskort til 10MBits, Full Duplex. Fungerer dette, er det sansynlig at chipsettene på nettv. kortene kræsjer i 100MBits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå