Ameal Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei. Jeg ønsker hjelp til kjøp av DVD-spiller til rundt tusenlappen. Helst en sonefri. Er det noen som har noen gode forslag? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Gå på elkjøp og se på merket lumatron Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gå på elkjøp og se på merket lumatron Er det en spøk? Lumatron er et merke som tilhører Coop, som de får satt på billige apparater hovedsaklig fra Kina, men også Tyrkia og Korea. Lumatron selges på Obs! eller i noen tilfeller andre Coop-butikker i Norge, Sverige og Danmark. Lumatron selges så vidt jeg vet ikke på Elkjøp, men ser man på Elkjøps hjemmesider kan Advent se ut til å muligens være samme produkter med en litt forskjellig front, og annet navn. Både Lumatron og Advent er som regel bundet til "riktig" sone når de selges her. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Lumatronen min fungerer flott, og den er billig. Lett oppsett og leser alle dvdene jeg har prøvd på den. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Lumatronen min fungerer flott, og den er billig.Lett oppsett og leser alle dvdene jeg har prøvd på den. Hvilken Lumatron har du? Har du prøvd DVD-er fra andre soner enn Europa på den? Og har du kjøpt den på Elkjøp? Endret 10. desember 2007 av Svinks Lenke til kommentar
Ameal Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Skulle gjerne hatt en sonefri. Siden jeg har dvder med forskjellige soner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå