-Shark- Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har seg slik at jeg har en biltema kanne med 4 liter olje stående, akkurat 4 liter jeg trenger på bilen mener jeg. Så spørsmålet er: * Skal jeg fylle på denne oljen når jeg skal bytte olje nå? * Eller skal jeg kjøpe Mobil 1 olje 10w-40 den også, men da til en pris av 90,- litern gjennom jobben, bertelOsteen.? Noen som har prøvd den biltema oljen? Er en semisyntetisk olje står det på den. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvis bilen din bruker olje så er nok ikke biltema sin så dum og bruke men hvis du ikke tar oljeskift så ofte og har en bil som er forholdsvis ny så hadde jeg gått for mobil1 sin. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hvis bilen din bruker olje så er nok ikke biltema sin så dum og bruke men hvis du ikke tar oljeskift så ofte og har en bil som er forholdsvis ny så hadde jeg gått for mobil1 sin. Glemte å nevne bil og modell. Er en BMW 316i 94 modell. Hva ville du gjort? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nå er det jo en tråd om biltemaolje litt lengre ned på forumet her allerede. Om oljen til Biltema har de krav som bilen din krever så er det bare å fylle på. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er forumets gjerrigknark, og kan opplyse at til tross for 36.000 km siden april i år, går min bil fortsatt på olje til under 25 kr literen. Biltema er kjernen i norsk bilkultur. Haggis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå