HulkHaugen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvilket er egentlig best? SE koster mindre, er fysisk mindre.. litt forskjellige porter. SE har mindre fancy brikkesett kjølere.. Er SE et dårligere valg? Eneste jeg har planer om er RAID, QuadCore med litt OC, 2x2GB DDR2, Simpelt skjermkort (Asus EAH2400PRO/HTP/256M?) og en DVB-S(2) tuner.. Lenke til kommentar
Ricaldo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er det jeg mener. Den er god som ny. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Det er det jeg mener. Den er god som ny. Er det prompellen du snakker om? Lenke til kommentar
Ricaldo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ah, søren ja. Prompellen på dorry`n jeg tenkte på. Må finne meg et annet forum da tydeligvis. Edit; sorry folks. Litt internhumor bare. Kjenner til duden. Lun gøbbe. Kom med innspill til P5K vs P5K SE da! Endret 9. desember 2007 av Krimhet Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 beklager internhumoren over... ingen som vet? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 *BUMP* Da går jeg for P5K, siden ingen vet forskjellen på de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå