kristinee_ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvor får man tak i pin-koden man trenger for å koble wii'en til internett? Lenke til kommentar
krize Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Pin kode ? Du trenger bare nettverkskoden til det trådløse nett, viss det er beskyttet. Lenke til kommentar
kristinee_ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 å. hvor finner jeg den da? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 WEP eller WPA-nøkkelen skal vel den som satte opp det trådløse nettet vite kva er. Då dette er satt på det trådløse punktet og har ingenting med Wiien. Å koble opp wiien mot internett er akkurat det same som å sette ein laptop opp mot internett. Lenke til kommentar
kristinee_ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Må jeg ringe til han som hjalp oss med internett da? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 normalt sett bår han ha skrive det ned på ein lapp som dere fekk då han gjorde det. Lenke til kommentar
kristinee_ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 han gjorde det, men det var mer enn 4 tall. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du blir bedt om å angi en pin-kode på 4 siffer? Høres ut som om du har navigert feil i menyene. Lenke til kommentar
kristinee_ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 jeg går på wii shop channel, og der står det please input your pin. går ikke ann å skrive mer enn 4 tall. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 OK. Men du må først sette opp internettkoblingen på (fra hovedmenyen) Wii Options -> Wii Settings -> [neste side] -> Internet -> Connection Settings. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 OK. Men du må først sette opp internettkoblingen på (fra hovedmenyen) Wii Options -> Wii Settings -> [neste side] -> Internet -> Connection Settings. Det er ikke en foreldresperre som slår inn da? Har ikke den 4 siffer? Lenke til kommentar
kristinee_ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 OK. Men du må først sette opp internettkoblingen på (fra hovedmenyen) Wii Options -> Wii Settings -> [neste side] -> Internet -> Connection Settings. Når jeg går der og trykker på internet kommer bare det samme, "please input your pin". OK. Men du må først sette opp internettkoblingen på (fra hovedmenyen) Wii Options -> Wii Settings -> [neste side] -> Internet -> Connection Settings. Det er ikke en foreldresperre som slår inn da? Har ikke den 4 siffer? joo. Lenke til kommentar
kristinee_ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 har det noe å si? hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Få tak i de som har lagt inn sperren og spørre om lov til å få tilgang til det du vil ha tilgang til. Lenke til kommentar
kristinee_ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Få tak i de som har lagt inn sperren og spørre om lov til å få tilgang til det du vil ha tilgang til. Hvem har lagt inn sperren da? xD *dum* Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Nå vet ikke jeg hvem du er, men a) Det er din Wii: Enten har du selv lagt inn sperren i fylla og glemt det, eller så har du venner/familie som kødder med deg b) Wiien eies av en venn(inne): Han/hun vil kanskje ikke at folk skal tukle med Wiien hans/hennes c) Du bor sommen med foreldrene dine/søsken: Foreldrene/søsknene dine har satt på en sperre for å hindre deg i å tukle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå