Rhythm Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 En annen gang var når vi var på andre boss i BWL (Første gangen min) hørte jeg ikke etter hva de sa på VT, så poppet det plutselig opp "Your the bomb" og jeg trodde det var en curse noen kunne decurse, så jeg stod bare midt inne i raidet. Minner meg om en av de siste tingene jeg gjorde i raiding - Solarian første gang, guildet hadde allerede tatt henne noen uker. Kom inn i raidet en time før det slutta og hadde 4-5 fps. Klarte selfølgelig å få bomben, med en ny bossaddon som blocka whispers. Jaja, folket ble jo ikke så glade, og dette hjalp jo ikke mye på en guildspirit som allerede var ganske dårlig ^^ Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har en fin liten tabbe her, heldigvis ikke jeg som gjorde det, kameraten min, hvis navn skal forbli hemmelig, som var så nauden har fått høre det i mange år nå Var på en liten link med en fire-fem kompiser for endel år siden. Vi hadde bygd baser i en lang periode og bestemte oss for å ha ett gigantisk slag. Så når alle troppene møtes så kommer kameraten min med to hurtigtaster med Observere, dere kan tro vi lo skjønte ikke denne jeg Observere er en enhet som ikke kan angripe og som dør veldig lett. Det eneste den gjør er å reveale usynlige enheter og å utforske kartet. Hadde også problemer med å forstå denne, spesielt siden du ikke sier hvilket spill det er Men nå skjønte jeg den allikevel... Fantastisk morsom Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 En kompis opplevde å bli frastjålet politibilen av personen han jaktet på under et vigilante-mission i GTA 3.... Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Doh!!! Så aldri at jeg ikke nevnte Starcraft. I hodet mitt så var det skrevet i klartekst flere steder. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Min største og dummeste tabbe må ha vært for en del år tilbake da jeg spillte Final Fantasy 8. Var helt på slutten med siste savegamet, hadde ca. alt man kan tenke seg å ha i spillet også. Så fikk jeg en lur idè, jeg ville prøve begynnelsen en gang til før jeg runda spillet (aner ikke hvorfor), og ettersom jeg selvfølgelig ikke hadde doublesava, springer jeg til nærmeste savepoint på mitt nye game, og vant som jeg er med knappekombinasjonen for å save fort, gjør jeg hele prosessen automatisk, og saver over min "ultimate-save".. Skal si jeg var forbanna da Lenke til kommentar
arcanum Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Min største tabbe var vell når jeg spilte CS. Det var en stor kamp på brua på Aztec, og jeg var ikke veldig stødig på granatkastingen, kasta inn i veggen, spratt den tilbake og drap meg, og 2 lagkammerater. :/ Aldri spilt med friendly fire siden det Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Å ikkje ta vare på Oblivion og Kotor 2 savegamea. Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Vel, jeg var rimelig noob da dette skjedde da Well here it goes, vi var i Molten Core ( ja, det er i fra WoW, ca 2 år siden jeg spilte det sist ) Og var på nest siste boss, husker ikke navnet på`n, men det var i alle fall ei sånn kiste som spawna etter vi hadde tadd han. Også droppa det en dagger jeg trengte ( Core Hound Tooth elsn) Og idet folkene på VT sa til meg at jeg måtte loote kista hadde jeg allerede tratt tilbake til "Innen" med Heartstonen min + jeg var afk så jeg fikk ikke det med meg at den hadde droppet etter ca 20 min etter vi var ferdig med raidet. Var like før jeg begynte å grine da Endret 10. desember 2007 av keeperno Lenke til kommentar
r88 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det var på Gran Turismo 2, hvor jeg kjørte et av disse ekstremt lange evighetsløpene, om det var 150 runder eller noe, hadde sittet hele kvelden, og halve natta og vel så det, og når det var en og en halv runde igjen, så sovnet jeg. Våknet noe forfjamset av fuglekvitter neste morgen, og har aldri spilt Gran Turismo etter dette. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Definitivt Diablo 2, da jeg greide å slette lvl 74 Necromancer eller hva det heter.. Kan aldri huske å ha så frustrert.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det er jo morsomt å kjede seg litt, rette sniper riflen mot hodet på en lagkamerat for moro skyld, fyre av... og akkurat da huske det er Friendly Fire. Ellers har vi jo Elder Scrolls: Red Guard. Var helt på slutten av spillet da jeg ramla opp i en elv med lava, trykket hurtig etter quickload og uheldigvis traff quicksave i stedet. Hmfp. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Husker når jeg skulle spille Fantasy Star IV på sega... Segaen klikka helt, så når jeg skulle velge hvilken av savaene jeg skulle loade så var alt bare klistra over skjermen. Siden seagaen hadde klikke konstant i 10 min nå, så tok jeg en råsjansje og bare valgte en. Det skjedde ikke en dritt, og jeg restarta. Først da fikk jeg vite at jeg hadde sletta saven min Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hehe.. Masse gode historier her. Kan diverre ikkje hugse nokon sjølv akkurat no, men skal tenkje litt på det her. Eg berre veit at eg har nokre gode på lager ein plass. Definitivt Diablo 2, da jeg greide å slette lvl 74 Necromancer eller hva det heter.. Kan aldri huske å ha så frustrert.. Tenk på alle stakkars jævlane som har mista sine lvl 99 hardcore ladder-personar då? Spesielt på grunn av ting som lag eller liknande. Nesten so ein blir trist når ein lese slikt. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Var rimelig irritert når jeg for en stund siden holdt på med HL2 Episode 2. Tok en ekstra rundings av spillet for å ordne opp i de siste achievmentsene som ikke var ferdige. Den siste jeg satt igjen med var vel den kjipeste, hvor man må dra en svartens hagegnom med seg gjennom hele spillet. Men etter enorm frustrasjon ved bilkjøringsdelen (gnomen detter konstant ut av bilen), kom jeg meg endelig til raketten hvor gnomen skal plasseres. Slengte fyren inni der, og stakk avgårde raskest mulig for å ta siste delen slik at jeg endelig fikk achievementen. Til slutt står jeg da der i kontroll-rommet, og raketten avgårde. Men meldingen på at jeg hadde klart den siste greien uteblir. Det viste seg at jeg hadde glemt å lukke luken hvor jeg la gnomen inni... Var ikke i særlig godt humør resten av den kvelden. Men det skulle bli enda verre. Når jeg dagen etter sjekker hvor jeg sist lagret, med gnomen, er siste punktet praktisk talt ved starten... (Gjorde til slutt alt om igjen, og ikke faen at jeg gjør det flere ganger ) Lenke til kommentar
pompews Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Var på sistebanen i spillet hit 6 run (the simpsons-vri på gta xD ) Så skulle jeg save, men så kom modern hjem (jeg fikk ikke lov å spille den dagen) så fikk jeg mini-panikk og skrudde av ps2'en mens den sto å lagra Hele dritn blei korrupt :\ xD Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 spilte street fighter 3 her om dagen, brukte arcade stick. Etter en stund merket jeg at jeg ikke fikk til å aktivere supers. Satt en stund å klagde på at det virket nesten umulig og prøvde veldig hardt å få den i gang. Når runden var ferdig la jeg sticken fra meg, å da ser jeg at selve sticken står heilt skeiv. Da oppdager jeg at hele driten hadde løsnet inni, alle skruene hadde glid ut og sticken hang bare løs inni. Føler at jeg kanskje burde merka det litt før Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg hadde nesten gjennomført en karriere på Fifa som var perfekt, men fikk sava over den med et uhell. Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har noen stykker faktisk =P Den ene var da jeg skulle reformatere pcen så glemte jeg og skifte hdd der jeg skulle innstalere windows. Så da ble windows innstallert på spill disken med 197 spill. (jeg skulle til og henge meg=P=P) Så var det i TES oblivion, jeg hadde runna det fulstendig hadde absolutt ALT, så skulle jeg reinnstalle windows (som jeg ofte gjør =P) og når man gjør det så forsvinner savesa til oblivion. jeg tror jeg aldri har vært så forbanna som da XP. SÅ var det supermario 64 som jeg lånte av en venn, han hadde alle stjernene og gjort alt og så klarte jeg og save over hans fil med min som jeg hadde spilt på i 5 min XDXDXDXD. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Spilte Red Alert på Playstation 1hos en venn for lenge siden. Vi hadde sikkert spilt i 3 timer når vi endelig fikk en atombombe i hendene. Smart som jeg var så jeg på bildet av atombomben (En rakett som står i et stativ) og fant ut at jeg skulle ta opp bomben for å klargjøre den. Jeg trykket og den kom opp, noen sekunder senere fløy den vekk (mer presist fløy den rett opp og rett ned og utslettet min patetiske by) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå