Gjest 16 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det jeg lurer på er at jeg begynte med p-piller torsdag fordi jeg skal på en ferie. men så fikk jeg mensen 2 dager etter at jeg begynte på pillene. Jeg fortsatte da bare på pillene, og lurer på om de da fungerer som prevensjon med en gang? det er første gang jeg bruker p-piller... Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er vel bare å lese pakningsvedlegget. Alt står der. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 står ikke noe om det Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Det tar vanligvis en uke for full beskyttelse, men det skal stå i pakningsvedlegget. Endret 9. desember 2007 av balletryne Lenke til kommentar
LillaGubben Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vanligvis er det sikre 7-8 dager etter man begynte på de, men det skal altså stå i "bruksanvisningen". Om du har mensen har ingenting å si, de er sikre hele tiden så lenge du tar en pille om dagen. Vanligvis er det sikre 7-8 dager etter man begynte på de, men det skal altså stå i "bruksanvisningen". Om du har mensen har ingenting å si, de er sikre hele tiden så lenge du tar en pille om dagen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Du skal på ferie og tenker på p-piller? Jeg vil heller be deg tenke på det her: Sjekk forresten videoen som er på siden. http://www.aroundhawaii.com/lifestyle/heal...lf_defense.html Endret 9. desember 2007 av Blåbær Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vanligvis er det sikre 7-8 dager etter man begynte på de, men det skal altså stå i "bruksanvisningen". Om du har mensen har ingenting å si, de er sikre hele tiden så lenge du tar en pille om dagen. Vanligvis er det sikre 7-8 dager etter man begynte på de, men det skal altså stå i "bruksanvisningen". Om du har mensen har ingenting å si, de er sikre hele tiden så lenge du tar en pille om dagen. okei, så de er sikre etter 8 dager uansett når du begynner på dem? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 okei, så de er sikre etter 8 dager uansett når du begynner på dem? Det kommer vel litt ann på merket, men dette skal stå i pakningsvedlegget Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det tar vanligvis en uke for full beskyttelse, men det skal stå i pakningsvedlegget. ok, for legen sa at du måtte begynne på første dag hvis ikke så måtte du vente til neste mnd, men har hørt at det er så mange som sier at de fungerer etter en uke uansett... Lenke til kommentar
nettii Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det jeg lurer på er at jeg begynte med p-piller torsdag fordi jeg skal på en ferie. men så fikk jeg mensen 2 dager etter at jeg begynte på pillene. Jeg fortsatte da bare på pillene, og lurer på om de da fungerer som prevensjon med en gang? det er første gang jeg bruker p-piller... for det første so skal du begynde på p-pillen dagen du får mensen... å for det andre so er det ikkje sikkert du kan ha sex med det samme.....noken bløde helt opp til en månde når dei fyrst begynde på pillen eller p-sprøyta,men ikkje alle soklart Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vanligvis er det sikre 7-8 dager etter man begynte på de, men det skal altså stå i "bruksanvisningen". Om du har mensen har ingenting å si, de er sikre hele tiden så lenge du tar en pille om dagen. Vanligvis er det sikre 7-8 dager etter man begynte på de, men det skal altså stå i "bruksanvisningen". Om du har mensen har ingenting å si, de er sikre hele tiden så lenge du tar en pille om dagen. så det du mener er at de er sikre etter ca en uke selv om jeg begynte med pillene to dager før mensen? Lenke til kommentar
LillaGubben Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg vet ikke hva som gjelder for alle merkene, men det helsesøster sa til meg da jeg begynte på p-piller var dette: Hvis du tar p-pillen første dag av mensen er du sikker fra første dag. Tar du pillen en hvilken som helst annen dag i syklusen din er pillen sikker fra og med 8 dager etter du tok første pille. Men igjen, LES PAKNINGSVEDLEGGET! Alt står der! P-piller er reseptbelagte medisiner og man skal ALLTID lese pakningsvedlegget før man begynner på pillen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du skal på ferie og tenker på p-piller? Jeg vil heller be deg tenke på det her: Hva i all... Jeg tenkte hvertfall på at hun skulle på ferie og være løs, derfor valgte hun å bruke p-pillen. Au, forresten, AU! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Au, forresten, AU! Riktig. Helt riktig. Det er bare utspekulert. Hehe. Men på den annen side får svina som fortjent. Men men. hahaha drøyhetens glade dager Noen piller er forøvrig slik at man er beskyttet fra dag 1 hvis man tar de mens man blør. Endret 10. desember 2007 av fredrikg- Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 http://www.aroundhawaii.com/lifestyle/heal...lf_defense.html Takk, nå vet jeg i hvert fall hvordan jeg ikke skal gjøre det . For de som ikke skjønte det så var det bare tull . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg