Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min beste venn dolket meg i ryggen

Gjest Guest_Trengerhjelp_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Trengerhjelp_*

Hei, jeg har vært totalt forelsket i ei jente i to år nå. Det har hele tiden gått helt forferdelig, men i sommer begynte ting å gå mye bedre. Hun virket som om hun begynte å like meg. Jeg har slitt utrolig mye med henne.

Nå for 5 uker siden eller noe begynte min beste venn å flørte mye med henne og sånn. Jeg sa at jeg ikke likte det, men det virket egentlig aldri som han brydde seg. Han har visst i over ett år at jeg har vært forelsket i henne.

Denne siste uken har for meg vært forferdelig. For noen uker siden nå sa hun at hun ikke var sikker på om hun likte meg eller han, og flørtet veldig med oss begge.

En kveld fortalte bestevennen min meg om at de to hadde klint forrige dag, selvom hun den dagen hadde flørtet like mye med meg som før den dagen han fortalte meg det.

Jeg greier ikke tenke på verken han eller henne, det vrir seg inni meg når jeg tenker på dem.

Når jeg fortalte han om hvor jævlig dårlig gjort jeg syns det var av han sa han bare "Unnskyld for at jeg ikke kan kontrollere følelsene mine da".

Etter det har jeg ikke snakkt med han.

Jeg føler meg lurt og dolket i ryggen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har gitt deg et helt år jo ! Så lenge det ikke var noen spes forbindelse mellom dere, bare litt flørting, så synes jeg det ikke er så ille. Trist for deg, men sånn er livet. Har du tenkt tanken at han kanskje også er forelska? Skulle dere liksom droppa jenta begge to så ingen ble såret da?

edit: tar nå seff forbehold om at det er som du du gir inntrykk av; at dere kun har flørta litt. Hvis du og hun hadde en "connection" burde han respektert det.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Han har gitt deg et helt år jo ! Så lenge det ikke var noen spes forbindelse mellom dere, bare litt flørting, så synes jeg det ikke er så ille. Trist for deg, men sånn er livet. Har du tenkt tanken at han kanskje også er forelska? Skulle dere liksom droppa jenta begge to så ingen ble såret da?

edit: tar nå seff forbehold om at det er som du du gir inntrykk av; at dere kun har flørta litt. Hvis du og hun hadde en "connection" burde han respektert det.

Må si meg veldig enig her. Du har hatt 2 år på deg til å overbevise denne damen at du er typen for henne. Dette har du ikke klart. Helt ærlig ser jeg da ikke noe problem med at kameraten din gjør ett forsøk. Ser jo ut som han har kommet lengre på ett par uker enn det du gjorde på to år. Dette i seg selv viser jo at denne damen egentlig ikke er int. i deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...