REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hmm, lurer på hva julenissen kan bringe. Assassians Creed er på listen allerede. Noen flere tips? Ikke bil-spill. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Uncharted, Call of Duty4 og Ratchet & Clank er vel årets beste PS3 utgivelser, så disse bør være med på ønskelista. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Uncharted, Call of Duty4 og Ratchet & Clank er vel årets beste PS3 utgivelser, så disse bør være med på ønskelista. Støtter de spilla der! Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Ratchet & Clank spillene er alt for rotete for meg. CoD skal kjøpes/lastes ned til PC. Og jeg har sett/hørt bra om Uncharted. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Heavenly Sword er også bra, dog veldig kort. Ville satset på Guitar Hero 3 og Uncharted Liker du fotball kan du jo også sette opp FIFA 08 (PES versjonen i år skuffet), og Singstar hvis du er en sangfugl.. Endret 9. desember 2007 av mnorm Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Har Guitar Hero, Fotballspill er ikke min ting. Spiller det heller på ekte. Sangfugl? Meg nei. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fikk nylig Folklore i posten fra VGP, det kan jeg anbefale. Sært og veldig bra spill! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 alle spilla i signaturen min! Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kane & Lynch: Dead Men er også en fin ting og få til jul. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Uncharted burde i alle fall helt klart stå øverst på listen Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Uncharted, Cod4, Assassins, Guitar hero 3. Låner Uncharted av en kompis, sykt rått spill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hmm, lurer på hva julenissen kan bringe.Assassians Creed er på listen allerede. Noen flere tips? Ikke bil-spill. Orange Box? Lenke til kommentar
jatta Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Går selv for å ønske meg Uncharted og COD4. Trur begge disse er bra spill Ville tatt bort Assassins creed var jeg deg, veldig kult i starten men blir fort kjedelig når det er mye av det samme hele tiden. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Går selv for å ønske meg Uncharted og COD4. Trur begge disse er bra spill Ville tatt bort Assassins creed var jeg deg, veldig kult i starten men blir fort kjedelig når det er mye av det samme hele tiden. skal kjøpe begge disse spilla før jul sjølv...gode spillvalg.. gidder ikkje ønske meg spill til jul...alle det andre ser berre dømmende på meg.."herregud, ska med sånt tull liksom" heller ønskje seg politisk korrekte ting til jul, og kjøpe godsakene sjølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå