Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3Com router som blir treig etter litt tid.

Anbefalte innlegg

Jeg har en sær router som blir litt treig etter hvor lenge den står på :(. Den bugger også noe sinnykt når der gjør det. Dette skjer alltid hvis jeg ikke resetter routern manuelt hver bidige dag. :cry: Dette kan illustrere ganske bra:

fucka.opp.gif

Skjer vanligvis hvis jeg har høy aktivitet på mine 3 pcer hele dagen. Feks hvis en står på DC og en annen står som ftp server og tar litt så blir den helt screwed etter en dag! HÅPER at noen vet råd, for 3Com har ikke noe mail og jeg orker ikke prate med noen som ikke vet forskjell på en tannbørste og en pc.

Betalte kun 600,- for routern, men jeg syntes da den skal funke for det?!! :evil:.

Her er ett fint bilde av routern:

router.jpg :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er denne routern.

Grisen har ikke noe med routern å gjøre btw. :D. Såklart er den treg når det går heavy traffic på den, men problemet er at når det ikke er noe load på den og den har hatt load en lang stund så blir den satans treg!

Pingingen ble gjort når jeg ikke hadde traffic på routern. Kun pingern som brukte den. Skjønner meg ikke på den der saken ass. :grumpy:

Engang lat jeg den stå i hele 4 dager. Da fikk jeg ikke noe kontakt med nettet lenger :shrug:

Lenke til kommentar

Har samme router selv, eneste forskjellen er at jeg kjøpte den for 1500 i sommer på komplett. Mitt inntrykk av routeren er at den er en meget stabil og driftssikker router, og hvis du kjøper den for 500 kr, er dette så absolutt et meget godt kjøp ettr min mening.

Routeren har alle innstillingsmuligheter jeg har bruk for, pluss noen til. Den er rask og effektiv, og krasjer tilnermet aldri (har vel hendt 2 ganger på disse 9 månedene).

Dette var mine inntrykk av routeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...