kristinee_ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Hva synes dere om wii play? Er det verdt pengene? Ser ikke ut som det beste spillet, men når det er wii remote inkludert får jeg lyst til å kjøpe det. Endret 9. desember 2007 av kristinee_ Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 wii play består av 5 små spill om jeg ikke husker feil. To av dem er direkte dårlige. Resten er ganske morsomme. Men du går fort lei. Tanks spillet er det morsomste, spesielt i lag med en venn. Sammarbeid Det koster vel 550kr.. og en wii-mote alene 400? 150 er en overkommerlig pris. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kjøper du en Wiimote uten å eie Wii Play så har du kastet en del penger utav vinduet mener jeg. Du får et gøy multiplayerspill for rundt 150 kr hvis man trekker fra Wiimote kostnaden. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hva synes dere om wii play? Er det verdt pengene? Ser ikke ut som det beste spillet, men når det er wii remote inkludert får jeg lyst til å kjøpe det. Syns det var elendig i starten, men etterhvert ble det veldig morro. Multiplayer da selvsagt. Liker spesielt godt wannabe air-hockey, som jeg kaller det. Men er vel mer enn 5 minispill. Nærmere 10 tror jeg.. Google it. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 9 spill Wii-play kjøpte jeg meg for å få en ny kontroll.. Spillene var gøy å spille igjennom en-to ganger, men så dabbet det litt ut, har vel spilt det tre ganger siden jeg fikk det i februar.. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Air Hockey og Tanks spillet er bra, ellers er det andre kjipe saker. Jeg kjøpte forøvrig Wii play kun pga ekstra Wiimote. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Billiardspillet er verdt hele Wii Play alene. Ellers er både shooting range, airhockey og tanks artige. Ungene elsker fisking og kuridning. Wii Play er en no-brainer hvis du skal ha en ny remote, spør du meg. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg