steinrr Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Var ute og tok litt bilder i dag. Minusgrader, litt frost på bakken og et vanvittig rart lyst. Litt sånn twilight zone. Legger ut et bilde som jeg håper får frem noe av dette. http://www.risa-home.com/pub_pics/lys-1.jpg Endret 9. desember 2007 av steinrr Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Syns det var et spennende motiv og bilde! Får meg til å få lyst til å se mer! Hadde vært tøft om du hadde tatt bilde i en annen vinkel også slik at husene forsvant slik at det så helt øde ut der Da hadde bilde blitt enda mer spennende Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Å dæven. Host opp fullversjonen a! Lenke til kommentar
hammern Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fin komposisjon. Liker fargene og det "crispe" frostlaget. Enig med arcoiris i at husene i bakgrunnen er litt i veien. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Pent, bra komposisjon og lys. Skal jeg pirke, flyter treet litt vel mye sammen med skogen bak, og er enig i dette med husene. Stupebrettene er herlige! ...flyter treet litt vel mye sammen med skogen bak, ... Trekker den tilbake. Jeg sitter med en grusom skjerm, alt som skulle til var å flytte litt på hodet. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Takk for god tilbakemelding. Her er et bilde fra en litt annen vinkel. Canon EOS 20D, EF 17-40, 17mm, f/8, ISO 400 http://www.risa-home.com/pub_pics/lys-3.jpg Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Syns kanskje treet tar litt mye plass (blir kanskje en smule for dominerende), men likevel liker jeg dette bildet, som gir meg fin vinterstemning. Ikke alt for kjedelig, men langt fra kaotisk Lyset, speilingene og detaljene i vannet hever bildet for min del! Good job og god jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå