Gå til innhold

Bildefiler som er der, men som ikkje kan visast?

Anbefalte innlegg

Hei.

For nokre månedar sidan brende eg ei rekke med bilete på ein DVD. Sjekka at bileta var der. I dag, når eg skulle innpå DVD-en og hente nokre bilete, fekk eg ikkje til å opne dei! Det står at det fortsatt er ei JPG-fil og kor stor ho er, men korkje Photoshop eller Windows sitt bildegalleri vil opne dei.

Ganske fortvila no, har mange bilete som betyr mykje for meg på den DVD-en. :cry:

Nokon som kan hjelpe? Treng hjelp snarast som mogleg!

På førehand takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hjelper deg kanskje ikke nå, men det er veldig viktig å bruke gode DVD plater. Verbatim er meget gode, og de fleste andre store merker også. Tayo Yuden er kremen, om du skulle få tak i noen slike (ikke så lett). Ellers finnes det gull-DVD'er som visstnok er garantert å vare minst 100 år. Litt vanskelig å bevise det riktignok.

Gode DVD plater er litt dyrere, men du ser nå hvor viktig det er med kvalitet.

Men prøv DVD'en på noen andre datamaskiner før du i frustrasjon brekker den i to. Jeg har prøvd DVD plater på opptil tre datamaskiner, før den fjerde endelig klarte å lese den. Noen DVD spillere er mer følsomme enn andre, og det kan bety forskjellen mellom om den klarer å lese den eller ikke.

Lenke til kommentar
Det hjelper deg kanskje ikke nå, men det er veldig viktig å bruke gode DVD plater. Verbatim er meget gode, og de fleste andre store merker også. Tayo Yuden er kremen, om du skulle få tak i noen slike (ikke så lett). Ellers finnes det gull-DVD-er som visstnok er garantert å vare minst 100 år. Litt vanskelig å bevise det riktignok.

Gode DVD plater er litt dyrere, men du ser nå hvor viktig det er med kvalitet.

Men prøv DVD-en på noen andre datamaskiner før du i frustrasjon brekker den i to. Jeg har prøvd DVD plater på opptil tre datamaskiner, før den fjerde endelig klarte å lese den. Noen DVD spillere er mer følsomme enn andre, og det kan bety forskjellen mellom om den klarer å lese den eller ikke.

Takk for svar. Prøvde på fleire pc-ar før eg skreiv innlegget her.

Det ser ut som om alle bileta er der, men når eg opnar dei, så kjem det opp at det ikkje er nokre proporsjonar der, det står berre 0x0, så det må vel vere eit hint om at det ikkje er noko der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...